• Nein, ik kom geen complimentjes vissen!

    Ik wil weer gaan afvallen. Ik was hier echt heel goed mee bezig na de kerstvakantie, maar dat hield na een maandje ook weer op. Ik ben afgelopen week zo tekeer gegaan, dat ik gewoon echt weer dikker ben geworden. Ik zoek alleen motivatie. Ik wil het echt heel graag, maar dan zie je het lekkere eten weer en dan.... bam weer naar binnen.

    Wie heeft er goede tips. En niet alleen; veel water drinken en veel sporten. Die ken ik al. :Y) Dankjewel! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sonja Bakkeren :Y)
    Gezonde snacks (fruit, muslie reep, cracker, rijstwafel)
    Niet te veel eten
    gevarieërd eten


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Sonja Bakkeren :Y)
    Gezonde snacks (fruit, muslie reep, cracker, rijstwafel)
    Niet te veel eten
    gevarieërd eten

    Eeh, sorry maar geen muslie reep, zitten superveel calorieen in! ;p

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 16:00 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Panthera schreef:
    (...)
    Eeh, sorry maar geen muslie reep, zitten superveel calorieen in! ;p

    En die light mueslirepen zijn niet te vreten ;x

    Maar ontopic: koop anders iets dat je net niet past en dan wordt dat je doel?


    I am an idiot, I move.

    Spreid je eten meer over de dag in kleinere porties, dan krijg je minder honger (: Vb in de ochtend wat, om 10u weer wat, om 12u, om 16u, om 18u en nog eens om 20u. En eet niet meer 2u voor je gaat slapen, want dan verteert het nog heel slecht.
    Drink veel water en wat cola light, maar je moet wel oppassen dat je daarvan geen zin in zoetigheid krijgt. Maar je maag wordt er wel goed vol door.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 16:07 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben ook bezig met afvallen in ik eet gewoon geen ongezonde dingen meer (snoep, chips, koekjes...), maar in plaats daarvan eet ik fruit en drink ik water :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Een sport vinden die je héél leuk vindt en die je daarbij helpt. Voor mij is dat vechten, haha. :'D
    Veel succes! Het lukt je wel!
    Zoek anders een heel mooi kleedje ergens dat je voor jezelf zal kopen als je bent afgevallen. Of stel jezelf een doel waar je naar toe zal streven. ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    Ga vooral geen calorieën tellen. Wat wel helpt is je favoriete stuk fruit eten als je trek hebt in iets lekkers.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    3AM schreef:
    Ga vooral geen calorieën tellen.

    Hoezo niet? Dat werkt bij mij anders hartstikke goed. Dan hou je het in de hand.


    ars moriendi

    veel varieeen is heel goed.
    en als je 2 keer per dag een gezond tussendoortje neemt is dat heel goed. en dan blijft er altijd nog 1 tussendoortje op de dag over voor iets lekkers. dus eigelijk gewoon 1 keer op een dag wat je heell lekker vindt en de rest gewoon gezonde tussendoortjes. dat scheelt ook al eel.
    maar let ook op want als je nu heel erg gaat lijnen en heel streng dan kan je bijvoorbeeld als je 25 heel veel bijkomen inneens.
    hopelijk helpt het een beetje : )


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik heb zelf ook een beetje dat probleem, ja.
    Maar ik doe tegenwoordig 's ochtends een stel jumping jacks en 's avonds wat sit-ups :') Geen idee of het helpt, maar goed. :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Haha, ik heb precies hetzelfde als jij :')
    Misschien heb ik ook wel wat aan deze tips.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Water i.p.v. frisfrank drinken.

    Fruit i.p.v. snoep.

    Sowieso dan gewoon minder snoep. Ik bedoel, ik eet 2 koekjes op een dag, meer niet :'D

    Ahr.. Hang foto's op van slanke vrouwen? ;p

    Denk aan de ongemakken die je krijgt als je te zwaar wordt Ö pas je soms bijna niet meer in achtbaan karretje etc. etc. ;p

    Ná het avondeten even stukej wandelen, joggen of hardlopen.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 17:15 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Eet véél ananassen, dat stimuleert je vetverbranding.
    Zeg tegen jezelf: 'Eten is alleen de eerste minuut leuk, daarna heb je spijt' Ook als je vol zit, denk dan niet: 'Nu wil ik het nog afmaken ook!' Gewoon lekker laten staan.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Eet véél ananassen, dat stimuleert je vetverbranding.
    Zeg tegen jezelf: 'Eten is alleen de eerste minuut leuk, daarna heb je spijt' Ook als je vol zit, denk dan niet: 'Nu wil ik het nog afmaken ook!' Gewoon lekker laten staan.


    Lol, waarom zou je dooreten als je al vol zit? :"D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    haha, ik wil het zelfde.Ik ga meestal sit-ups doen als ik niet kan slapen ghehe :)


    We can't spend our lives waiting to live.