• Ik snap wiskunde gewoon! :'D
    Ik ben nu best trots op mezelf dat ik het gewoon snap. Want ik heb straks een proefwerk en ik dacht dat ik gewoon niks snapte.
    Maar nu ik het heb doorgenomen, blijkt dat ik alles gewoon kan oplossen.
    Haha x)

    Hebben jullie nog toetsen?

    Wow, ik snap wiskunde nooit o.O'
    En ik heb te veel toetsen voor de toetsweek, maar de van vandaag was naar gisteren verschoven..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb vakantie (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Lipton schreef:
    Ik heb vakantie (wbw)

    -jaloeeers-

    Ik zou willen dat ik de toets die ik nog heb snapte (ik heb financieel management) :(

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 10:48 ]


    As travars

    Ik heb morgen nederlands en wiskunde. Waarvan wiskunde een schoolexamen over het hele boek is. Ik voel mijn faalangst zeer mijn gedachtegang overnemen... (cat)

    Pff de toets is voorbij.
    Naar mijn gevoel heb ik een 6/7.
    Nu maar hopen dat dat ook echt zo is. :'D

    Mijn erste proefwerk in de toetsweek(maandag ochtend) en ik ga zo dood, het is zo veel en ik snap er nog steeds geeen bal van


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Waar gaat het dan over, jongedame?


    Life is hard and then we die

    PARTEY!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Wel ik had vandaag examen wiskunde en volgens mij ging het echt nog wel. 8D Ik had er ook wel hard voor gewerkt aangezien ik de vorige keer nipt geslaagd was. Anyway, ik ga wel mijn punten afwachten, voor ik ga juichen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    PUKKELxDING schreef:
    Waar gaat het dan over, jongedame?

    Het ging over machtsformules, het berekenen van de coördinaten van een snijpunt van een grafiek, vergelijkingen oplossen, het inklemmen van tabellen en het oplossen ervan, formules vergelijken... hmm volgens mij was dat het. :')