• Hier mijn 2e filmpje van zingen :$ mijn buik doet gewoon pijn omdat ik zelfs dit heel eng vind, mij zomaar even blootgeven :( maar ik doe het om mijn zang angst weg te halen....

    hoop dat het wat klinkt, ben zelf totaal niet tevreden en echt enorm onzeker :(

    http://www.youtube.com/watch?v=LDMYMVYB_54

    Zouden jullie mij kunnen/willen laten weten of het ermee door kan?

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 20:09 ]

    Bedankt allemaal :d hoe oud denken jullie dat ik ben ?

    Omdat ik best jonge stem heb xdxD

    nie zeuren, iedereen + me vind het mooi :Y) en nu hoeft alleen jij het nog mooi te vinden en je zingt de sterren van de hemel ^^


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Super gezongen! Niet m'n stijl, maar gwn naar je stem gekeken : Perfectie!
    Meer zelfvertrouwen, meid! (:

    super mooi.

    miss iets van abba
    denk dat je dat ook kan :)


    So Wrong, It's Right <3

    buffyxangell schreef:
    Bedankt allemaal :d hoe oud denken jullie dat ik ben ?

    Omdat ik best jonge stem heb xdxD

    Ik denk 12 of 13?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    18 ben je toch


    So Wrong, It's Right <3

    serieus ga meedoen aan idols ofso :D
    Je bent echt goed ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Ik haat dit soort genres/muziek. Maar het gaat hier om je stem en ik vind dat je goed kan zingen als het om deze genre gaat. Kortom: Het is mooi gezongen (:


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Haahahaa ja ben 18 , ik lijk wel jong:$

    Meedoen aan Idols wahaa ik zou dat nu echt niet durven, als ik de leeftijd van Susan boyle en Paul potts heb bereikt, dan doe ik wel ergens aan mij, ben benieuwd of ik dan nog een jonge stem heb, volgens mij ziet dat er dan later vet komisch uit xd

    I just got mindfucked. Wow, damn. Dat is echt niet wat ik had verwacht. Je zingt zo mooi! En zo hoog! Als jij mee zou doen aan Idols of dergelijke. Dan naai je iedereen de grond in man!

    Ö jij kunt echt hoog zingen ! Het is een hoge en schatiige stem die je hebt. Het is echt mooi ! :)


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Ik vind dat je een heel mooie stem hebt, ik denk wel dat als je meer zelfzeker bent het nog mooier wordt, omdat het nu een beetje geforceerd klinkt, vind ik. Maar toch: al heel goed gedaan. ;D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Zoals ik in het vorig topic ook al zei: jij moet helemaal niet verlegen zijn. Je moet trots zijn op zo'n talent. :Y)
    Echt heel mooi. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb meer respect voor jou en jouw stem dan de meeste mensen die populair zijn op youtube die een standaardstem hebben _O_


    Today will be Girl's Day party with you~

    Yoseob schreef:
    Ik heb meer respect voor jou en jouw stem dan de meeste mensen die populair zijn op youtube die een standaardstem hebben _O_


    Thnx:$ haha