• Ik wil het morgen uitmaken met myn vriendje Finn.
    Maar morgen is ook de entree toets.
    Ik weet niet hoe ik het moet uitmaken zonder hem pijn te doen.
    Ik maak het uit omdat hij te veel doet met myn beste vriendin en met my niks doet.Ik wil niet dat ie door mij zyn entree toets verpest.
    Maar als ik het morgen niet uitmaak voel ik me schuldig en moet ik nog 2weken w8ten omdat we 2weken entree hebben.
    Duss help me hoe moet ik het uitmaken??

    cariad schreef:
    ik zou eerst met hem praten voordat je het uitmaakt


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Marshmellow schreef:
    Je bent 11. Who cares? Serieus, dit is echt nog puppyliefde, volgens mij zal die er zich niet eens veel van aantrekken hoor :'D.
    Jullie zijn -sorry- nog een stel kinderen die nog niet met relaties bezig hoeven te zijn, dus het gaat echt geen probleem zijn =)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Zou je niet eerst met hem erover praten en dan zien hoe het verder evolueert?
    Als er dan niets of niet veel veranderd kan je pas die stap ondernemen!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Marshmellow schreef:
    Je bent 11. Who cares? Serieus, dit is echt nog puppyliefde, volgens mij zal die er zich niet eens veel van aantrekken hoor :'D.
    Jullie zijn -sorry- nog een stel kinderen die nog niet met relaties bezig hoeven te zijn, dus het gaat echt geen probleem zijn =)


    Niet om lullig te doen of zo, maar toen ik 11 was had ik ook een vriendje, 'kalverliefde', en toen ik het met die jongen uitmaakte rende hij huilend weg. Onderschat het niet ^^
    Edit: Of nee, ik was tien zelfs.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 20:18 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Endure schreef:
    (...)

    Agree. Like wtf, ik was op die leeftijd echt met andere dingen bezig :S En relaties op jonge leeftijd zorgen alleen maar voor narigheid vaak :Y) je kan beter gewoon goede vrienden worden dan een relatie beginnen.

    Maar naja, maak het gewoon uit? Waarom zou hij daardoor de entree slecht maken? Jullie scheiden niet en de wereld vergaat niet :S

    Ik ben het niet helemaal met je eens, ik had ook een vriendje toen ik elf was, (a')


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Waarom al die kinderachtige reacties met je bent nog maar 11? Mijn tante is al met mijn oom samen sinds ze 9 was, dus het is niet altijd 'kalverliefde'. En als is het dat wel, daar heeft ze weinig aan op het moment? De klap komt even hard aan. Als je op je 16e voor het eerst een relatie hebt is het meestal evengoed kalverliefde, maar dan wil je dat ook niet horen.

    Ik zou met hem praten en vertellen hoe je er over denkt. Kies voor jezelf. Hij zal zijn toets misschien verpesten omdat hij zich rot voelt, maar jij kan het ook verpesten omdat je deze emoties voor je houd en in de stress schiet. Gewoon vertellen dus.