• Ik wou mijn vriendin voor haar verjaardag dus een tekening van ons geven. Maar nu vraag ik me af of het er wel op lijkt. Wat denken jullie?


    dat ding op haar neus is een pluisje :')




    Als je het groter wilt zien dan klik je gewoon op de foto ^^

    Tips zijn meer dan welkom

    Alvast bedankt (flower)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik vind het érgens wel lijken (:


    If you never try ,then you'll never know.

    haha lol die is goed gelukt :'D


    Shoganai i ne~

    Dude, hij is awesome ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Opzich, maar er mag wel meer gebruik gemaakt worden van details en schaduw. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Het lijkt opzich wel, alleen je tekent heel licht en misschien moet je wat meer variëren van zwart naar lichter.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Poseidon schreef:
    Opzich, maar er mag wel meer gebruik gemaakt worden van details en schaduw. (:

    Precies, je gebruikt niet veel diepte :Y)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Er zit een vreemde bobbel in het voorhoofd van het voorste meisje :P


    Life is hard and then we die

    Poseidon schreef:
    Opzich, maar er mag wel meer gebruik gemaakt worden van details en schaduw. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Poseidon schreef:
    Opzich, maar er mag wel meer gebruik gemaakt worden van details en schaduw. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Poseidon schreef:
    Opzich, maar er mag wel meer gebruik gemaakt worden van details en schaduw. (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Volgens mij moet ik meer gebruik maken van details en schaduw. Ik snap 'm, ok :p.

    Ik vrees er alleen een beetje voor dat me dat niet lukt :(.

    Maar in elk geval: bedankt voor de tips, het ziet er toch al een stukje beter uit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.