• eey Peeps,
    Ik ben begonnen met een nieuw verhaal ‘Hart Tegen Hard’
    Tot nu toe heb ik 4 hoofdstukken ben eigenlijk zomaar begonnen met schijven en het verhaal kan nu nog alle kanten op dus.
    Ik vind het fijn als de personages ook bio en geschiedenis hebben dat help mijn namelijk ook met schrijven.
    Dit geld voor de volgende personages
    *Chelsea
    *Dani
    *Fenne
    *Renzo
    *Sacha

    Het lijk me handig dat je eerst even globaal naar het verhaal kijkt tot nu toe.
    http://www.quizlet.nl/stories/53521/hart-tegen-hard
    en dan de vragenlijst in vult.

    vragenlijst:

    Naam:
    Doopnaam/Tweede naam:
    Achternaam:
    Volledigenaam:
    Leeftijd:
    Kleur Ogen:
    Kleur Haar:
    Broer(tje)/Zus(je):
    Band met huisgenoten:
    Studies/werk:
    geschiedenis:
    Likes :
    Dislikes :
    Vijand :
    Karakter:
    Hobbies:
    Extra: Crush:
    Foto: Van Jou Personage en je Crush

    Up

    .......

    Iemand.....?

    Je mag je eigen topic niet omhoog schoppen. (cat)

    Ik zal vanmiddag een personage voor je bedenken


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Ik zal vanmiddag een personage voor je bedenken


    Yeah...!!!

    Ik had dit graag willen doen, maar ik vind dat oneerlijk tegenover andere Topics.

    Jij schopt jezelf naar boven.


    Firm believer of all that is magic

    Naam:*Chelsea
    Doopnaam/Tweede naam: Nicole
    Achternaam: Smith
    Volledigenaam: Chelsea Nicole Smith
    Leeftijd: 17
    Kleur Ogen: Groen.
    Kleur Haar: Mooi licht blond haar.
    Broer(tje)/Zus(je):Helaas heeft ze geen broertjes of zusjes, enig kind.
    Band met huisgenoten: Goed.
    Studies/werk: Ze studeert helaas niet, ze werkt in een leuk schoen winkeltje.
    geschiedenis: Chelsea had niet zo makkelijke jeugd gehad, haar vader was verslaafd aan Alchol en haar moeder, had altijd wel iets, haar ouders hadden nooit tijd voor haar, Dunya was iedere dag buiten te vinden, en ging met de verkeerde vrienden om.
    Likes : Ijsjes, leuke jongens, lezen, leuke en vrolijke mensen.
    Dislikes : Arrogante mensen, mensen die denken dat ze beter zijn dan de andere..
    Vijand : Uhhh, die heeft ze niet echt.
    Karakter: Chelsea
    is een vrolijke meid, ze kan goed luisteren, maar soms zit ze in haar eigen wereldje, ze is echt zelden boos, maar als iemand over haar verleden heeft word ze erg boos, ze praat er dan ook niet liever over.
    Voor de rest is ze echt een gezellige meid die vrolijk is en soms best veel praat.
    Hobbies: Schrijven, lezen, winkelen, uitgaan, wandelen.
    Extra: Chelsea
    heeft een grote litteken op haar arm... Daar praat ze dan ook echt niet over alleen haar vrienden weten het.
    Crush: Ja hij heet Jared, heeft mooi half lang bruin haar mooie grote grijs groene ogen. Is best gespierd, maar niet te.
    Foto:


    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 9:22 ]


    What is youre favo scary movie?

    is *Fenne een meisje? (: Want dan wil ik hem wel even vullen. here you go ;

    Naam:Fenne
    Doopnaam/Tweede naam:Charysa
    Achternaam:Dickons
    Volledigenaam:Fenne Charysa Dickons
    Leeftijd:17
    Kleur Ogen:Groen
    Kleur Haar:Bruin
    Broer(tje)/Zus(je):Ze heeft een broer, Nick. Met hem kan ze goed opschieten, ze hebben duidelijk een sterke band.
    Band met huisgenoten: Het is vooral gezellig met de huisgenoten. Fenne kan vaak om hen lachen, maar als zij serieus is, is de rest dat ook wel.
    Studies/werk:Grafisch Vormgeven aan het Lyceum.
    geschiedenis: De moeder van Nick en Fenne, kreeg Nick toen ze rond de 20 was, en Fenne kwam rond haar 25-tigste. Ze schelen dus niet veel. Hun vader is weggelopen na de komst van Nick, hij wilde geen kinderen.
    Likes : Ze leest graag boeken, haar favoriete boek heet 'vuurvliegje'. Haar inspiratie komt daar ook meestal vandaan, haar verhalen hebben een kern van waarheid waar ze mensen mee ontroert. Ze zingt graag, ook al kan ze dat niet.
    Dislikes : Ze houdt - heel cliche- niet van ruzie. Ze krimpt dan helemaal in elkaar.
    Vijand : Een meisje genaamd Anna, die bij haar om de hoek woont.
    Karakter:Fenne is erg rustig, maar kan helemaal uit haar vel springen als het moet. Ze komt graag op voor haar rechten, en heeft ook vaak disucssies met leraren.
    Hobbies:*zie likes* , buiten dat rijdt ze ook graag paard, waar haar crush *zie crush* zich ook bevindt.
    Extra: Crush:Sander is haar crush. Hij rijdt heel vaak wedstrijden op de manege waar Fenne ook rijdt. Ze hebben elkaar aangesproken toen Fenne, Sander feliciteerde.
    Foto: Van Jou Personage en je Crush



    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Nica schreef:
    is *Fenne een meisje? (: Want dan wil ik hem wel even vullen. here you go ;

    Naam:Fenne
    Doopnaam/Tweede naam:Charysa
    Achternaam:Dickons
    Volledigenaam:Fenne Charysa Dickons
    Leeftijd:17
    Kleur Ogen:Groen
    Kleur Haar:Bruin
    Broer(tje)/Zus(je):Ze heeft een broer, Nick. Met hem kan ze goed opschieten, ze hebben duidelijk een sterke band.
    Band met huisgenoten: Het is vooral gezellig met de huisgenoten. Fenne kan vaak om hen lachen, maar als zij serieus is, is de rest dat ook wel.
    Studies/werk:Grafisch Vormgeven aan het Lyceum.
    geschiedenis: De moeder van Nick en Fenne, kreeg Nick toen ze rond de 20 was, en Fenne kwam rond haar 25-tigste. Ze schelen dus niet veel. Hun vader is weggelopen na de komst van Nick, hij wilde geen kinderen.
    Likes : Ze leest graag boeken, haar favoriete boek heet 'vuurvliegje'. Haar inspiratie komt daar ook meestal vandaan, haar verhalen hebben een kern van waarheid waar ze mensen mee ontroert. Ze zingt graag, ook al kan ze dat niet.
    Dislikes : Ze houdt - heel cliche- niet van ruzie. Ze krimpt dan helemaal in elkaar.
    Vijand : Een meisje genaamd Anna, die bij haar om de hoek woont.
    Karakter:Fenne is erg rustig, maar kan helemaal uit haar vel springen als het moet. Ze komt graag op voor haar rechten, en heeft ook vaak disucssies met leraren.
    Hobbies:*zie likes* , buiten dat rijdt ze ook graag paard, waar haar crush *zie crush* zich ook bevindt.
    Extra: Crush:Sander is haar crush. Hij rijdt heel vaak wedstrijden op de manege waar Fenne ook rijdt. Ze hebben elkaar aangesproken toen Fenne, Sander feliciteerde.
    Foto: Van Jou Personage en je Crush





    Jaaah Idd Fenne is een Meisje..!!!

    Havannah schreef:
    Naam: Dunya
    Doopnaam/Tweede naam: Nicole
    Achternaam: Smith
    Volledigenaam: Dunya Nicole Smith
    Leeftijd: 17
    Kleur Ogen: Groen.
    Kleur Haar: Mooi licht blond haar.
    Broer(tje)/Zus(je):Helaas heeft ze geen broertjes of zusjes, enig kind.
    Band met huisgenoten: Goed.
    Studies/werk: Ze studeert helaas niet, ze werkt in een leuk schoen winkeltje.
    geschiedenis: Dunya had niet zo makkelijke jeugd gehad, haar vader was verslaafd aan Alchol en haar moeder, had altijd wel iets, haar ouders hadden nooit tijd voor haar, Dunya was iedere dag buiten te vinden, en ging met de verkeerde vrienden om.
    Likes : Ijsjes, leuke jongens, lezen, leuke en vrolijke mensen.
    Dislikes : Arrogante mensen, mensen die denken dat ze beter zijn dan de andere..
    Vijand : Uhhh, die heeft ze niet echt.
    Karakter: Dunya is een vrolijke meid, ze kan goed luisteren, maar soms zit ze in haar eigen wereldje, ze is echt zelden boos, maar als iemand over haar verleden heeft word ze erg boos, ze praat er dan ook niet liever over.
    Voor de rest is ze echt een gezellige meid die vrolijk is en soms best veel praat.
    Hobbies: Schrijven, lezen, winkelen, uitgaan, wandelen.
    Extra: Dunya heeft een grote litteken op haar arm... Daar praat ze dan ook echt niet over alleen haar vrienden weten het.
    Crush: Ja hij heet Jared, heeft mooi half lang bruin haar mooie grote grijs groene ogen. Is best gespierd, maar niet te.
    Foto:





    Welke van de Personage's moet dit voorstellen...???

    hihi hoop dat je er iets aan hebt dan (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Nica schreef:
    hihi hoop dat je er iets aan hebt dan (:


    Ik weet niet of je het het verhaal heb gelezen...? Dan kan je het koppelen aan een van de personages!!!

    JustCM schreef:
    (...)

    Ik weet niet of je het het verhaal heb gelezen...? Dan kan je het koppelen aan een van de personages!!!


    Ik heb het globaal gelezen ja. Maar hoe bedoel je koppelen (A)?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Nica schreef:
    (...)

    Ik heb het globaal gelezen ja. Maar hoe bedoel je koppelen (A)?


    De rolbiografie die je hebt gemaakt bij welke personage denk je dat ie past...?

    *Chelsea
    *Dani
    *Fenne
    *Renzo
    *Sacha

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 15:11 ]