• Hallo;
    in de boeken staat DUIDELIJK aangegeven, met VEEL NADRUK, dat Harry GROENE OGEN HEEFT als een PAD OP STERK WATER (ik quote Ginny),
    maar in de films, heeft Dan niet eens contactlenzen in, en heeft hij BLAUWE OGEN!
    Ik heb hier echt moeite mee hoor... Zeker omdat het later een grote rol speelt in de spoilerscène met Snape...
    Foutje, bedankt!

[ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 14:28 ]

Hackers suck - and so do you, assh*le

BlueElephant schreef:
    (...)
    -giechelt nog na-
    Oké, die vond ik goed (krul)

Ah :')
    Nou ja, het is toch zeker? xD

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Ahh dat failt hard! D:

Ja, ik vind het ook storend, en ik denk dat ze er wel iets aan hadden kunnen doen. Maar aan de andere kant, het is ook zo dat niet veel mensen zuivergroene ogen hebben, laat staan dat je op die manier een acteur kan vinden die voor de rest perfect matcht met het Harry Potter personage (niet dat ik Daniël Radcliff zo geschikt vind voor HP, maar, you get my point)

I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

Ik vind het ook wel vervelend. Ik lig er nu niet van wakker maar het inderdaad wel iets wat ze hadden mogen doen in de films. Er wordt veel nadruk opgelegd in de boeken dus ik vind het ook wel jammer dat ze het niet doen in de films. Ze lieten de Wemels ook hun haar rood verven waarom Harry dan geen dat ze geen contactlenzen ofz?

Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

Ik vind dat je gelijk hebt, vooral met de scene met Snape later.

Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

Dat had ik met een ander boek, ik had een hele voorstelling, want ze beschreven iemand met bruin lang haar en bruine ogen. De persoon in de film had kort blond haar en blauwe ogen o.o

Interdum lacrimae pondera vocis habent

Whatevs n_n
    Sirius' haar is in de boeken zwart en in de films bruin. Jammer dan ^^

Caution first, always.

Dan zijn in de films de ogen van Lily ook gewoon blauw. Problem solved (:

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Ja dat viel me ook altijd al op!
    En ik vind het ook best wel stom dat ze niet gewoon lenzen hebben gebruikt! Zeker omdat het zo belangrijk is!

Be yourself, life is too short, to be somebody else...

Ik vind dat de films sowieso minder zijn als je de boeken ook daadwerkelijk gelezen hebt. Want bij het einde van deel zes in het boek was er toen een prachtige begrafenis van het schoolhoofd, maar in de film is hier níets van terug te zien.

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Ja, ik vind het ook wel erg stom. Aan de andere kant, de acteur was pas 12 ofzo toen hij in de eerste film speelde, en toen wilden ze het natuurlijk zo simpel en gemakkelijk mogelijk maken voor hem. Contactlenzen zijn dan behoorlijk vervelend. En ze konden zijn oogkleur achteraf niet meer veranderen. :'D

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Je weet, dat zo'n lens soms je oog kan verminken

Firm believer of all that is magic

Dumbledore schreef:
    Ja, dat viel mij dus ook al op. Maar ik vind het niet eens heel erg, alleen een beetje stom dat het best vaak wordt benadrukt dat Harry Lily's ogen heeft.

"we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

Hmm, ik heb me er ook al eens druk omgemaakt.

Weetje toen in de vierde Hermione's jurk roze was inplaats van blauw, dat iedereen het vreselijk vond?
    Dat was niet een belangrijk! En dan dit.. dat krijgt geen aandacht? --'

Love is louder.

Genius schreef:
    Ik heb die boeken nooit gelezen dus ik heb er geen moeite mee :')

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse