• Hallo;
    in de boeken staat DUIDELIJK aangegeven, met VEEL NADRUK, dat Harry GROENE OGEN HEEFT als een PAD OP STERK WATER (ik quote Ginny),
    maar in de films, heeft Dan niet eens contactlenzen in, en heeft hij BLAUWE OGEN!
    Ik heb hier echt moeite mee hoor... Zeker omdat het later een grote rol speelt in de spoilerscène met Snape...
    Foutje, bedankt!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 14:28 ]


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Ik heb die boeken nooit gelezen dus ik heb er geen moeite mee :')


    -

    Misschien was het teveel gekut om lenzen te dragen :'). Nee tis wel lame als het inderdaad uiteindelijk een hele grote rol in een scene speelt ja.


    Wie du mir, so ich dir.

    Hahahh, mij maakt dat niet zoveel uit, lol.


    -

    Ik denk dat jij de enige bent, wat maakt dat nou uit?
    Niet alles is altijd precies hetzelfde. :Y)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Ja, dat viel mij dus ook al op. Maar ik vind het niet eens heel erg, alleen een beetje stom dat het best vaak wordt benadrukt dat Harry Lily's ogen heeft.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik erger me daar ook altijd aan. Er word zoveel nadruk gelegd op de groene ogen van Lily!


    Happy Birthday my Potter!

    Zeker omdat het later een grote rol speelt in de spoilerscène met Snape...
    Enlighten me please.(cat)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dumbledore schreef:
    Ja, dat viel mij dus ook al op. Maar ik vind het niet eens heel erg, alleen een beetje stom dat het best vaak wordt benadrukt dat Harry Lily's ogen heeft.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ben ik trouwens de enige die nog nooit heeft gehoord in de film dat Harry Lily haar ogen heeft? :'D


    -

    BloodyGum schreef:
    Ik erger me daar ook altijd aan. Er word zoveel nadruk gelegd op de groene ogen van Lily!


    Ja, indeed. En dan heeft ie die niet eens D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dumbledore schreef:
    Ja, dat viel mij dus ook al op. Maar ik vind het niet eens heel erg, alleen een beetje stom dat het best vaak wordt benadrukt dat Harry Lily's ogen heeft.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Genius schreef:
    Ben ik trouwens de enige die nog nooit heeft gehoord in de film dat Harry Lily haar ogen heeft? :'D


    Ik denk het wel, liefje. <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ixora schreef:
    Zeker omdat het later een grote rol speelt in de spoilerscène met Snape...
    Enlighten me please.(cat)


    SPOILER




    Nou, Snape vraagt Harry dus, om in zijn ogen te kijken, omdat het laatste wat hij wil zien Lily's GROENE ogen zijn. Dat gebeurt in de scène waarin Nagini Snape vermoordt. Snape laat dus zijn gedachten na aan Harry.
    Lily had groene ogen, geen blauwe.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Genius schreef:
    Ben ik trouwens de enige die nog nooit heeft gehoord in de film dat Harry Lily haar ogen heeft? :'D


    I guess so. Maar het is in ieder geval een vrij belangrijk detail wat ongeveer de loop van het hele verhaal bepaald (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ixora schreef:
    Zeker omdat het later een grote rol speelt in de spoilerscène met Snape...
    Enlighten me please.(cat)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.