• Hallo;
    in de boeken staat DUIDELIJK aangegeven, met VEEL NADRUK, dat Harry GROENE OGEN HEEFT als een PAD OP STERK WATER (ik quote Ginny),
    maar in de films, heeft Dan niet eens contactlenzen in, en heeft hij BLAUWE OGEN!
    Ik heb hier echt moeite mee hoor... Zeker omdat het later een grote rol speelt in de spoilerscène met Snape...
    Foutje, bedankt!

[ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 14:28 ]

Hackers suck - and so do you, assh*le

Daniël Radcliffe kon niet tegen die lenzen, daarom heeft hij ze niet in. Ik vind het zelf ook irritant, omdat het een behoorlijk belangrijk detail is wat ze weglaten.

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

Sadistic schreef:
    (...)

Ik denk het wel, liefje. <3

Ik ga gewoon in de bios bij het laatste deel vet schreeuwen 'Trouwens, Harry heeft Lily haar ogen dus groene, maar in de film zijn ze blauw. Maar niet op gaan letten hoor want dan let je alleen maar daar op' Mhuaua :'D

-

PallasAthene schreef:
    (...)

SPOILER

Nou, Snape vraagt Harry dus, om in zijn ogen te kijken, omdat het laatste wat hij wil zien Lily's GROENE ogen zijn. Dat gebeurt in de scène waarin Nagini Snape vermoordt. Snape laat dus zijn gedachten na aan Harry.
    Lily had groene ogen, geen blauwe.

O ja, natuurlijk!
    Ja, dat vind ik dan ook lame. Zo'n ramp is het toch niet om een paar kleur lenzen aan te schaffen?

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Genius schreef:
    (...)
    Ik ga gewoon in de bios bij het laatste deel vet schreeuwen 'Trouwens, Harry heeft Lily haar ogen dus groene, maar in de film zijn ze blauw. Maar niet op gaan letten hoor want dan let je alleen maar daar op' Mhuaua :'D

En dan om de zoveel scenes zeker iets als; 'KIJK, KIJK NU, DAN ZIE JE HET!' ? :'D

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Ixora schreef:
    (...)
    O ja, natuurlijk!
    Ja, dat vind ik dan ook lame. Zo'n ramp is het toch niet om een paar kleur lenzen aan te schaffen?

Als je niet tegen lenzen kan dan moet je ze ook niet in doen (krul)

-

Tja, wat doe je eraan. Mij maakt het echt niet uit :')

Olive

Genius schreef:
    (...)

Ja, dat lees ik nu ook pas.:Y)

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Sadistic schreef:
    (...)

En dan om de zoveel scenes zeker iets als; 'KIJK, KIJK NU, DAN ZIE JE HET!' ? :'D

Ja precies, dat wordt nog leuk :'D

-

Ixora schreef:
    (...)
    Ja, dat lees ik nu ook pas.:Y)

Ik dacht al dat je dat nog niet gelezen had, dus dit was mijn kans om even betweterig te doen :'D

-

Genius schreef:
    (...)

Hallo, in welk jaar leven we? Hadden ze best even aan kunnen passen met de computâh, aangezien ze dat toch al zoveel moeten doen.(nerd)

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Ik heb gehoord dat ze bij Twilight HANDGESCHILDERDE rode contactlenzen indeden, die godsgenakend brandden. Nou, Dan, dan kun je toch ook wel even door de zure appel heenbijten?

PallasAthene schreef:
    Ik heb gehoord dat ze bij Twilight HANDGESCHILDERDE rode contactlenzen indeden, die godsgenakend brandden. Nou, Dan, dan kun je toch ook wel even door de zure appel heenbijten?

Stuur een klaagbrief zou ik zeggen.

-

Genius schreef:
    (...)
    Stuur een klaagbrief zou ik zeggen.

Yeah, je doet je naam eer aan xD
    echt, dat doet niemand. Misschien aanpassen met de computer? ^^

Ik stoor me daar ook aan ;d

Life's a voyage that's homeward bound

PallasAthene schreef:

Ik kan ook echt geen lenzen in hoor en zelfs bij zo'n bedrag zou ik m'n ogen niet snel riskeren. Bij mij springen de aderen in m'n oog dan en zijn m'n ogen binnen no time knalrood, met de lijnen bijna tot m'n pupil. Soms kan het gewoon niet. Klaag eerder bij de mensen die de films bewerkt hebben en het aan hadden kunnen passen.:Y)