• De stelling van vandaag luidt:
    Je mag zelf bepalen wanneer je seks hebt, drinkt of rookt.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Eens. Of je verstandig bezig bent is een ander verhaal :'D


    Caution first, always.

    Fellatio schreef:
    Eenss maar bepaal wel met een gezond verstand.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Chevalric schreef:
    Oneens, de meeste jongeren dragen die verantwoordelijkheid simpelweg niet.


    your eyes are like stars in the night.

    Captain schreef:
    Die jongeren van tegenwoordig? Die moeten volgens mij àllemaal in een kooi worden opgesloten tot ze 30 worden. D:
    Sommige worden op hun 11de al zwanger, see what I mean?
    Couldn't agree more :3


    Wie du mir, so ich dir.

    Stu schreef:
    Eens. Of je verstandig bezig bent is een ander verhaal :'D


    Shoganai i ne~

    Stu schreef:
    Eens. Of je verstandig bezig bent is een ander verhaal :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Captain schreef:
    Die jongeren van tegenwoordig? Die moeten volgens mij àllemaal in een kooi worden opgesloten tot ze 30 worden. D:
    Sommige worden op hun 11de al zwanger, see what I mean?


    I´m nothing special.

    Celestial schreef:
    Oneens.
    Jongeren hebben vaak nog niet het besef van wat alcohol en roken met je doet.


    If people are trying to bring you down, it means you're above them.

    TUURLIJK!
    Lekker veel drinken op je veertiende. En dan ben je dus zo lam geworden dat je kortetermijn geheugen naar de klote is, dat je de club aanklaagt bij de rechter en boos wordt op de regering. Kom je vervolgens met je moeder in programma's als DWDD om jezelf vervolgens voor schut te zetten, want iedereen vindt je dom. Gelukkig herinner je je dat de volgende morgen toch niet, want je kortetermijn geheugen is naar de klote.

    Ik ben het dus helemaal met de stelling oneens!


    Today will be Girl's Day party with you~

    Celestial schreef:
    Oneens.
    Jongeren hebben vaak nog niet het besef van wat alcohol en roken met je doet.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Oneens/eens. De meeste kinderen hebben daar het verantwoordelijkheidsgevoel nog niet voor. Maar aan de andere kant, als je wel een keer doorslaat weet je wel meteen voor de volgende keer wel dat je het niet moet doen, zo leren kinderen wel zelfstandig te worden.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Eeeeeens, regels zijn er om niet aan te houden. Misschien werkt het als het wél mag. (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Jup.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Eens en oneens.
    Op mijn school roken er zoveel kinderen van 12/13/14/15. Hun keuze, vind ik. Maar ik vind ook dat ze die beslissing eigenlijk nog niet zelf kunnen nemen, omdat ze niet weten wat drank en roken (vooral) kapot kunnen maken.
    Voor seks vind ik niet dat er een leeftijd op moet staan, gewoon als je zeker weet dat je er klaar voor bent (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    LostInPain schreef:
    eens/oneens,.. we doen 9 van de 10 keer toch wat we zelf willen (';


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right