• De stelling van vandaag luidt:
    Je mag zelf bepalen wanneer je seks hebt, drinkt of rookt.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    De meeste kinderen doen toch lekker wat ze zelf willen(A)
    Wat wil je er aan doen?
    Ze kunnen zich zelf in comazuipen, of hun hersenen verpesten,etc:Y)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Celestial schreef:
    Oneens.
    Jongeren hebben vaak nog niet het besef van wat alcohol en roken met je doet.

    nerveus schreef:
    Mee eens, daar heeft niemand wat over te zeggen want het is jouw leven en jouw lichaam.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mee eens, maar jongeren moeten er wel op letten en echt minderen als het te erg wordt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oneeeeeens. Dan wordt het echt chaos.(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Celestial schreef:
    Oneens.
    Jongeren hebben vaak nog niet het besef van wat alcohol en roken met je doet.


    Keep it simple.

    JA, ja & jazeker. ;p

    waarom zou iemand het voor me bepalen?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Eens. Je bepaald het toch ook zelf? :') Kinderen die 14 zijn drinken toch al wel ook al mag dat niet, dat bepalen ze zelf. Hetzelfde met roken en seks hebben.


    -

    Drinken & roken oneens, met dat soort dingen weten volwassenen gewoon net iets beter wat goed voor je is.
    Maar seks, Niemand kan vertellen wanneer jij daar aan toe bent dus mag je het ook zelf weten.


    Livin' a Directioner life.

    Celestial schreef:
    Oneens.
    Jongeren hebben vaak nog niet het besef van wat alcohol en roken met je doet.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    jeej mijn stelling:P
    ik vind oneens/eens


    Where words fail, music speaks

    Het is hún lichaam. Maar ze beinvloeden andere jongeren er ook mee. Dat zie ik gewoon aan mijn broertje. Dus ik ben het er deels mee eens, deels mee oneens. (:


    To infinity and beyond •

    Waneer je seks heb moet je zelf bepalen. Zo lang je niet zwanger wordt is het goed. Drinken en roken is anders, Roken doet wel elke puber een keertje, maar het kan gevolgen hebben. Achol vind ik eigelijk gewoon op de 16de pas.


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    Oneens, de meeste jongeren dragen die verantwoordelijkheid simpelweg niet.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik denk wel eens, ja. Want anders zouden bijv. ouders het je moeten gaan verbieden en alles wat verboden is, is leuk. Ofzo 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen