• Omdat ik nogal wat puistjes heb(veel) wil ik graag aan de pil. Alleen zitten er ook bijwerkingen aan ? en is het slecht voor je ? Vertel me er ff een paar dingetjes over alsjewilt (:

    xxxx

    crémes helpen niet bij mij !

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 19:17 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    AaronRamsey schreef:
    Het is minder geworden door de pil, maar ben wel kilo's aangekomen door dat verrekte rotding. Maar ik heb de pil gewoon nodig. En dan heb ik het niet om te beschermen tegen zwangerschap!
    Kan je ook echt zien dat je dikker bent geworden, en is het veel erger ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Juggle schreef:
    (...)Kan je ook echt zien dat je dikker bent geworden, en is het veel erger ?


    nee meestal is dat maar 2/3 kilo niet dat je ineens 15 kilo aankomt ofzo

    Captivity schreef:
    (...)

    nee meestal is dat maar 2/3 kilo niet dat je ineens 15 kilo aankomt ofzo
    ooh oke.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Kun je niet eerst alleen biologisch eten?
    Ik heb namelijk in jaren nog maar één puist gehad, waarschijnlijk daardoor.


    Felix

    Hoe oud ben je?
    Ga eerst langs je huidarts. Ik had het ook eerst (iedereen heeft dat probleem) en ik kreeg zo'n crème en antibiotica en mijn puistjes waren allemaal meteen helemaal weg. Voorgoed.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Hoe oud ben je?
    Ga eerst langs je huidarts. Ik had het ook eerst (iedereen heeft dat probleem) en ik kreeg zo'n crème en antibiotica en mijn puistjes waren allemaal meteen helemaal weg. Voorgoed.
    over 2 weken 13.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ga naar de dokter,die kan je alles beter uitleggen dan wij. Aangezien er zo veel verschillende pillen zijn,wij kennen ze nooit allemaal.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Je loopt niet zomaar de winkel binnen en zegt ik wil de pil.Het blijft nog altijd een medicatie dus je moet er doktersvoorschrift voor hebben dus kan je het best naar de dokter eerst gaan,ook hij zal beter weten of het goed of niet voor je is en welke soort pil je moet pakken.Ik zit bijvoorbeeld aan de Claudia pil pill omdat mijn regels zo erg waren dat ik thuis moest blijven omdat ik anders inelkaar zakte.


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    USB schreef:
    Je loopt niet zomaar de winkel binnen en zegt ik wil de pil.Het blijft nog altijd een medicatie dus je moet er doktersvoorschrift voor hebben dus kan je het best naar de dokter eerst gaan,ook hij zal beter weten of het goed of niet voor je is en welke soort pil je moet pakken.Ik zit bijvoorbeeld aan de Claudia pil pill omdat mijn regels zo erg waren dat ik thuis moest blijven omdat ik anders inelkaar zakte.
    Ik ga ook woensdag naar de dokter


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Gelukkig heb ik nooit veel puistjes gehad, maar ik gebruik de pil wel, omdat ik dan erg en hevig ongsteld ben, en tsja gebruik eerst misschien een zalfje die de dokter voorschrijf, en als dat nou echt niet helpt dan toch voor de pil gaan ;)


    What is youre favo scary movie?

    Juggle schreef:
    (...)over 2 weken 13.

    En dan ga je aan de pil beginnen? Dat is echt het ongezondste wat je kunt doen! Het is beter dat je die crèmes gebruikt, ik zal je laten weten als ik de naam weer weet. Doe me er gewoon aan denken!


    Where there is a sea there are pirates...

    En jij verwacht dat de pil je puisten zal doen verdwijnen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Clearasil?
    dat werkt bij mij wel,
    Ik zou alleen niet aan de pil gaan voor puistjes


    Ivar Oosterloo.