• Omdat ik nogal wat puistjes heb(veel) wil ik graag aan de pil. Alleen zitten er ook bijwerkingen aan ? en is het slecht voor je ? Vertel me er ff een paar dingetjes over alsjewilt (:

    xxxx

    crémes helpen niet bij mij !

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 19:17 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik zou niet de pil pakken om van puisten af te komen. Die heeft heel andere doeleinden. :Y)
    Koop gewoon een of andere anti-puistencrème bij de apotheek, ben je ook ineens 'zeker' dat het werkt. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Asleep schreef:
    Ik zou niet de pil pakken om van puisten af te komen. Die heeft heel andere doeleinden. :Y)
    Koop gewoon een of andere anti-puistencrème bij de apotheek, ben je ook ineens 'zeker' dat het werkt. (:
    nee, ik heb alles al geprobeerd en het werkt niet !


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Misschien dat je hier iets aan hebt?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sapphira schreef:
    Misschien dat je hier iets aan hebt?
    maar dat is voor zwangerheid,


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Voor sommige helpt het tegen puistjes, voor andere tegen buikpijn. Het maakt niet uit waar je het voor gebruikt. Je kunt er alleen wel van aankomen.


    Caution first, always.

    Probeer maskertjes, of anders verberg je het met make-up? De pil is best een slechte uitweg, vind ik. :X


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Als je alles hebt geprobeerd kun je natuurlijk de pil proberen, een vriendin van mij doet het ook maar ik zou eerst alle andere mogelijkheden proberen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik zou alleen voor puistjes niet direct aan de pil denken ( al heb je wel al meerdere dingen geprobeerd ). Neem eens contact met je huisarts op, mijn zusje had het namelijk ook enorm erg en kreeg er via de dokter een zalfje voor. Ze is er nu zo goed als vanaf.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Juggle schreef:
    (...)maar dat is voor zwangerheid,


    De pil is ook voor de zwangerschap tegen te houden, maar het help tevens ook tegen de menstruatie, en soms tegen de puistjes, maar ik moet eerlijk zeggen dat toen ik nog niet de pil slikte, er evenveel had als nu. (al heb ik er nooit heel veel gehad) dat is gewoon een fasé waar je doorheen moet.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 19:47 ]

    Bij élke pil zijn er bijwerkingen. Er bestaan er absoluut géén zonder bijwerkingen.
    En om mijn acne te verminderen heb ik 3 maanden een bepaalde pil daarvoor geslikt. En het hielp, want ik had daarvoor ook alles geprobeerd.
    Vraag het gewoon aan je dermatoloog.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Captivity schreef:
    (...)

    De pil is ook voor de zwangerschap tegen te houden, maar het help tevens ook tegen de menstruatie, en soms tegen de puistjes, maar ik moet eerlijk zeggen dat toen ik nog niet de pil slikte, er evenveel had als nu. (al heb ik er nooit heel veel gehad) dat is gewoon een fasé waar je doorheen moet.
    iedereen die ik erover hoor helpt het wel bij, maar ik weet wel dat het ook voor zwangerschap en dat andere is, maar daar op dat link geval stond niks over acne.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik gebruik een minipil en heb geen last van puistjes, maar dat ehb ik nooit gehad eigenlijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Juggle schreef:
    (...)iedereen die ik erover hoor helpt het wel bij, maar ik weet wel dat het ook voor zwangerschap en dat andere is, maar daar op dat link geval stond niks over acne.

    Maar zij hebben waarschijnlijk een andere huid als jouw. Zoals iemand zei, ga naar een dermatoloog =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Het is minder geworden door de pil, maar ben wel kilo's aangekomen door dat verrekte rotding. Maar ik heb de pil gewoon nodig. En dan heb ik het niet om te beschermen tegen zwangerschap!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 19:59 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb ook de pil voor me puistjes en het helpt wel! En ik had het ook heel erg en niks hielp, ben ook naar de dermataloog gegaan maar toen ik ongesteld werd ben ik de pil gaan slikken en nu is het al heel veel minder heb er nog maar een paar:)
    Alleen je komt er idd wel wat van aan, maar je puistjes gaan gelukkig wel weg! En dat vind ik toch wel fijner, dat je wat aankomt is niet zo heel erg en als jij da wel vind moet je het er gewoon afsporten;)

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 20:04 ]