• In dit 'verhaal' review ik jouw verhaal, dit gebeurt eerlijk, geen vriendjespolitiek dus.

    ik let op:
    - spelling
    - inhoud
    - schrijfwijze
    - extra (tips,aanbevelingen)

    hoe laat ik mijn verhaal reviewen?
    heel simpel je stuurt mij een pb/een reactie in dit topic zoals volgt:

    titel: review *titel story*
    inhoud: korte inhoud, link. extra * bv: zeg je zelf, ik ben niet goed in Nederlands dus er staan fouten in wordt er rekening mee gehouden. Maar hou wel in gedachten dat dit gemeend moet zijn en niet zomaar omdat ik wat milder zou zijn.*

    dus wie wilt hem eraan wagen ^^

    note: mensen die ook willen reviewen, meld u


    lijst:
    moscow
    before
    aria
    Lipton
    apocalyptica
    celestial
    Captain
    mudblood
    Adrenochrome
    miracle08
    dumbledore
    Guapa
    Incubus
    BeingHistory
    vezz
    uneventful
    painted
    chevalric
    PEDOBEER
    devilsoulzz
    NAZIPUNK
    endure
    xannon
    asgard

    note: mensen, neem een abo op het verhaal of zet het in je favorieten want ik vul deze lijst even niet meer aan, eerst deze afwerken en dan ma je weer volop posten

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 14:08 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Captain schreef:
    (...)
    Succes! Ik zou je ook wel willen helpen, maar ik heb zo'n gevoel dat ik het zelfs tijdens de vakantie véél te druk ga hebben. D:
    Maar als ik wél tijd vind, mag ik dan ook mee helpen?


    ja hoor, zie mijn reactie hierboven voor meer uitleg


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik wil ook wel helpen met reviewen (niet bij m'n eigen story dan :P). Als je dat wil, pb me maar even.

    Pemberley schreef:
    (...)

    ja hoor, zie mijn reactie hierboven voor meer uitleg

    Super, bedankt! (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Verkeerde vrienden: (hier is de spelling niet goed, ik ben al veel verbeterd maar heb nog last van mijn dyslexie)
    Lisa is een meisje van vijftien. Ze is niet echt populair en, heeft niet echt succes bij de jongens, wat ze soms heel vervelend vind. Haar ouders voeden haar streng op en ze studeert goed. Maar er gebeuren dingen die haar helemaal op het verkeerde spoor brengen. Welke rol speelt Jonas, de mooiste jongen van school in haar leven? En Toon een goede vriend van Jonas? En wat voor iemand is Nick? Je leest het allemaal in het verhaal.

    The Miami Bithc
    Seks, drugs, alcohol, sigaretten, one night stands, kortom het leven van Destiny Coopers. De zestienjarige Destiny woont in Miami en ze is het mooiste meisje dat daar te vinden is, dat weet ze ook. Elke jongen wilt haar, en ze heeft het bijna met elke jongen al gedaan. De meeste jongens die het dan met haar gedaan hebben ziet ze niet meer staan. Vele meisjes zijn jaloers. Ze zit ook aan de drugs en alcohol maar ja dat hoort er bij. Over haar ouders wil ze niets kwijt en ze is altijd op stap, school interreseerd haar ook niet. Mode interesseerd haar wel en ze is dan ook de kenner. Ze word wel eens the Miami Bitch genoemd maar waarom haat ze haar ouders? En wat gebeurt er verder?

    Running Away:
    Thinking to myself
    That I have done something wrong
    That I have crossed the line

    Lost in this crazy world

    Plot
    Nikki, Stella en Daniëlle worden helemaal ingeburgerd in de gekke wereld van de celebrity's. Kevin gaat trouwen met Daniëlle en dat zorgt weer voor een leuke tijd. Maar ja wat gebeurt er nog allemaal? Want waarom kunnen Joe, Kevin, Frankie, Stella, Daniëlle, Justin en de andere Nick doen inzien dat alles plots kan veranderen?

    Another Justin Bieber story
    Jasmine is een dood gewoon meisje die Justin Bieber haat. Ze heeft veel vrienden en vriendinnen, het enigste wat ze minder vind is dat veel vriendinnen van haar een vriendje hebben en zij niet. Haar ouders zijn rijk en besluiten op vakantie te gaan naar Atlanta en eventueel door te reizen naar New York.

    Everything changed when you came into my life
    Nathan is een vijftienjarige jongen die het niet gemakkelijk heeft. Zijn ouders zijn gescheiden, sinds hij klein is en hij heeft twee jongere broers. Nico en Clinton. Beide van verschillende vaders. De Moeder Olivia is al vaak gescheiden en heeft geen geluk in de liefde, toch probeert ze haar zonen zo goed mogelijk op te voeden. De drie zonen spelen basketball en hebben hier een echte passie voor.

    Zinne is een vijftienjarig gewoon meisje, ze heeft een jongere broer Kobe. Kobe speelt ook basketball in hetzelfde team als Nico. Kobe en Nico kunnen het redelijk goed met elkaar vinden. De moeder van Zinne en Kobe, Letitia is goed bevriendt met Olivia.

    Op welk spoor komt Nathan terecht als hij opzoek wilt gaan naar zijn vader?

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 19:40 ]

    Leuk initiatief =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ben benieuwd.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Deze?


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Titel: Forgotten memories. -One Direction

    Inhoud:

    Willow had vroeger een beste vriend, genaamd Zayn. Toen ze ging emigreren heeft hij beloofd haar te blijven schrijven, maar nooit heeft ze iets gehad. Nu keert ze terug naar haar geboorteland, maar wat als ze erachter komt dat haar vroegere beste vriend beroemd is geworden?


    Geef maar veel commentaar!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    here you go (:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Wordt hier nog verder mee gedaan? :)

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 12:26 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    Wordt hier nog verder mee gedaan? :)


    kijk in het de story, hij staat heel even een weekje op pauze omdat ik nu de zwaardere examens moet maken


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik wil wel mee helpen, ik heb vakantie. Alleen nog niet vandaag, maar als 't mag; pb maar. (:


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Ik wil graag helpen, heb ook examens maar meestal belet me dat niet om on te komen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ik ben benieuwd...


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Pemberley schreef:
    (...)

    kijk in het de story, hij staat heel even een weekje op pauze omdat ik nu de zwaardere examens moet maken
    Had ik niet gezien. mijn excuses. Waarom worden ze niet in chronologische volgorde gedaan? x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?