• In dit 'verhaal' review ik jouw verhaal, dit gebeurt eerlijk, geen vriendjespolitiek dus.

    ik let op:
    - spelling
    - inhoud
    - schrijfwijze
    - extra (tips,aanbevelingen)

    hoe laat ik mijn verhaal reviewen?
    heel simpel je stuurt mij een pb/een reactie in dit topic zoals volgt:

    titel: review *titel story*
    inhoud: korte inhoud, link. extra * bv: zeg je zelf, ik ben niet goed in Nederlands dus er staan fouten in wordt er rekening mee gehouden. Maar hou wel in gedachten dat dit gemeend moet zijn en niet zomaar omdat ik wat milder zou zijn.*

    dus wie wilt hem eraan wagen ^^

    note: mensen die ook willen reviewen, meld u


    lijst:
    moscow
    before
    aria
    Lipton
    apocalyptica
    celestial
    Captain
    mudblood
    Adrenochrome
    miracle08
    dumbledore
    Guapa
    Incubus
    BeingHistory
    vezz
    uneventful
    painted
    chevalric
    PEDOBEER
    devilsoulzz
    NAZIPUNK
    endure
    xannon
    asgard

    note: mensen, neem een abo op het verhaal of zet het in je favorieten want ik vul deze lijst even niet meer aan, eerst deze afwerken en dan ma je weer volop posten

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 14:08 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Yes, een reviewer \o/

    No need to cry reveiw a.u.b. & dankje ;D
    Wees maar lekker eerlijk en superhard, zolang 't maar opbouwende kritiek is en niet afkraken wordt ;'D

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 15:57 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lol. Probeer mij maar aan het janken te maken, kind. (:
    Veel plezier. :Y)

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 15:59 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    My Life in Hell

    Ik begrijp dat je momenteel geen verhalen meer "aanneemt", maar ik zet hem alvast neer voor de volgende ronde ;)
    Merci!


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    -abo:X-


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik, maar heb het verhaal nog niet geactiveerd aangezien ik daar nog niet uit ben. Dit is een stuk van het eerste hoofdstuk :] Als je dat zou willen reviewen, alvast mijn dank :] Ik heb wel even behoefte aan een objectieve mening.

    Titel: Project 10100 (kan gewijzigd worden).
    Korte inhoud: Het gaat grofweg over een jongen die solliciteert bij een bedrijf dat beveiligingscamera's maakt. Wat hij niet weet is dat dit een perfecte dekmantel is voor hun ware doel: een machine ontwerpen dat een eind moet maken aan corruptie en dood en verderf zaaien waar de mens voor verantwoordelijk is. Op zich een goede zaak, tot deze machine door een persoon voor iets heel anders wordt gebruikt.

    Allemaal redelijk vaag, maar ik wil niet te veel prijsgeven aangezien het nog in de kinderschoenen staat :]

    Hoofdstuk 1:

    'Ik hoop dat je klaar bent om ons team te assisteren. We hebben dringende nood aan mensen met een goed analytisch oog en ik denk dat jij de juiste man kan zijn voor de job. Wat was je naam ook alweer?' Matthew Johnson staarde naar een asblonde paardenstaart en het geschrijf van de vrouw die voor hem aan het bureau zat begon zo langzamerhand op zijn zenuwen te werken. Waarom niemand in een lab van wetenschappers ooit op het idee kwam om langs de supermarkt te gaan om een gedegen spaarlamp te komen was ook iets waar hij met zijn hersens niet bij kon. Nu hield de vrouw van een geschatte midden dertig op met schrijven, maar nog steeds ging haar interesse meer uit naar het rapport voor haar neus dan naar de nieuwe werknemer. Misschien had ik het toch maar bij websites bouwen moeten laten, schoot er door zijn hoofd heen als hij terugdacht aan zijn net afgeronde opleiding.
    Het getik van haar pen op tafel, een peinzend gemompel. Hallo verdomme, ik ben hier ook nog! Nu pas schoot hem te binnen dat ze daadwerkelijk een vraag had gesteld.
    'Matthew. Matthew.. Johnson,' antwoordde hij zacht. De pen gleed moeiteloos weer in de schrijfpositie en ze rondde de laatste zinnen op haar rapport af. Gedecideerd legde ze de pen neer en schoof het rapport aan de kant. 'Aangenaam. Elizabeth Hue.' Een lange bleke arm schoof naar voren. Matthew nam de hand aan.
    'Goed. Je bent inmiddels bekend met je komende functie, neem ik aan? Mooi. Volg mij.' Wat uit het veld geslagen stond Matthew op en volgde de vrouw. Kordate tante... De gangen waren eng grauw en grijs en hij vroeg zich af of ze hem niet naar de gaskamer leidde in plaats van naar zijn post. Ze stopten bij een klein kantoortje, afgebakend met glas waar niet doorheen te kijken viel. 'Je zal de komende paar dagen samen werken met Richard, aan het eind van de week gaat hij op pensioen. Dan sta je er alleen voor. Hij zal je vertellen wat de bedoeling is, maar echt moeilijk zal het niet zijn. Het is gewoon een kwestie van de schermen in de gaten houden en alarm slaan bij verdachte activiteiten. Je werkdag begint nu. Oh, kan ik je nog een kop koffie aanbieden? Ik ben helemaal vergeten je de weg naar het apparaat te wijzen.' 'Ik eh.. ik ben het al tegengekomen op de heenweg. Hier links en tweede afslag rechts, niet waar?' Bij het wijzen van de weg werd hij gedeprimeerd door die ellendige gangen. Zijn buurmeisje zou haar schilderkunsten hier mooi de vrije loop kunnen geven.
    'Klopt. Ook nog een goed gevoel voor richting. Ik denk dat we de juiste man hebben aangenomen.' Op het serieuze gezicht verscheen heel kort een lachje. De ijskoningin ontdooit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh sorry, ik lees nu pas dat je geen mensen meer aanneemt. Ik laat de post even staan, dan kan ik het topic terugvinden in m'n history en me aanmelden voor ronde 2 :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    als je dit zou reviewen zou dat awesome zijn!


    Obviously.

    oh, lees nu je aankondiging xD sorry.


    Obviously.

    Ik meld me trouwens aan als extra reviewer (if you like) and - of course - zal ik mijn verhaal niet reviewen :'D Nogal logisch.


    No growth of the heart is ever a waste

    GO Sam :Y) Dan gaat 't wat sneller, dat is wel fijn :x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    C18 schreef:
    Ik meld me trouwens aan als extra reviewer (if you like) and - of course - zal ik mijn verhaal niet reviewen :'D Nogal logisch.


    geweldig! zou je de mijne dan willen reviewen? (flower)(flower)


    Obviously.

    AlexGirl schreef:
    (...)

    geweldig! zou je de mijne dan willen reviewen? (flower)(flower)
    Zou het niet eerlijker zijn om de lijst af te lopen? Ik sta daar namelijk al eventjes op. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    (...)Zou het niet eerlijker zijn om de lijst af te lopen? Ik sta daar namelijk al eventjes op. x')


    tuurlijk ;)


    Obviously.

    AlexGirl schreef:
    (...)

    tuurlijk ;)
    Anders review ik snel de jouwe es tussendoor, zonder reviewer te zijn. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    (...)Anders review ik snel de jouwe es tussendoor, zonder reviewer te zijn. x')


    ohlol, als je dat leuk vindt, ga je gang :D


    Obviously.