• Ik heb het dus over Tokio Hotel en Justin Bieber, toch vind ik dat Tokio Hotel heel normaal is vergeleken met Justin Bieber. Aangezien zij ook op jonge leeftijd zijn begonnnen met muziek maken. Ik vind dat Tokio Hotel niet zo met de eer pronkte en zichzelf helemaal geweldig vonden en dachten dat ze alles waren. Justin Bieber denkt dat wel. Ik vind dat hij echt capsones heeft. Ik vind het geen van beide goede muziek, maar ik zat hieraan te denken. Mensen die het met me eens zijn? Of hebben jullie een andere mening?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Kapsones is met een K (krul)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    TaeKey schreef:
    Als ex-TH fan (en ik volgde best close) moet ik zeggen, dat je hier wel gelijk hebt.


    Olive

    Ik zwijg in alle talen. (krul)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Yarr, they both be Scallywagers!

    nerveus schreef:
    (...)

    Ik geef alleen mijn mening, en andere mogen dat ook. Jij maakt er een ruzie topic van :X

    Dus als ik een keer mijn mening geef maak ik ruzie.
    Weet ik ook waar ik sta op quizlet, bedankt.

    Adios Bitches.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik ben het met je eens, maar misschien komt dat wel omdat ik TH stiekem véél beter vind. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Beleza schreef:
    (...)
    Dus als ik een keer mijn mening geef maak ik ruzie.
    Weet ik ook waar ik sta op quizlet, bedankt.

    Adios Bitches.

    Kom kom, reageer nu niet zo. Negeer het gewoon en ga reageren op leukere topics. (:
    Als er één iemand je erop wijst betekent het niet dat de rest opeens ook tegen jou is. (flower)


    Hou nu op met elkaars meningen aan te vallen aub!
    Geldt voor iedereen.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 17:41 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Zijn beide hypes volgens mij, dus met elkaar te vergelijken ook al gedragen ze zich anders.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    daiyu schreef:
    Ach, eigenlijk kan het me allemaal niet schelen.

    en ik haat heisa over mensen die hetzelfde zijn als ons alleen met iets meer geld. Ik zou ook beginnen met arrogant worden als ik zo was, like dat is menselijk eh!


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Volgens mij ben jij hier degene met Capsones..:Y)


    Believe.

    Azkaban schreef:
    Ik ben het met je eens, maar ik ben dan wel fan van TH :)


    Food.

    Loveless schreef:
    Yarr, they both be Scallywagers!

    :'D _O_
    Hier ga ik in mee, piraat. Arr (pirate)


    ars moriendi

    Yes, mensen die het met me eens zijn (: Hier was ik al een lange tijd achter (doeg)


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik heb ook het idee dat Tokio Hotel er meer nuchter voorstaat dan Bieber.. Ben geen fan van beiden tho. En nu ga ik weer theorie leren -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Het kan me geen ene reet schelen.
    Ik haat ben niet zo dol op allebei :W


    26 - 02 - '16