• AMSTERDAM - De hakhoogtes van stiletto's worden steeds hoger, om alle records te verbreken, brengt een schoenenfabriek volgend jaar een schoen met een hak van bijna 23 centimeter op de markt voor het 'gewone' publiek.


    Om dit topic nutig te houden; hebben jullie ook Stilleto's? (Minimaal 10 centimeter hak)

    Progeny schreef:
    Nee, ik ben zelf al heel lang, dus als ik dat zou doen, zou ik overal bovenuit komen en dat voelt niet echt fijn.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    jaa, anders voel ik me zo klein..
    en voor iedereen die zeurt dt ze er niet op kunnen lopen; Dat leer je vanzelf wel(cool)


    <3

    Mijn hoogste hakken zijn 7/8 cm... en die heb ik tot nu toe nog maar twee keer gedragen: naar gala en in een videoclip die we voor school moesten maken...
    Verder heb ik nog hakjes van 4/5 cm en die draag ik wel iets vaker.


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Nee want dan breek ik mijn benen en lijk ik op een koe op satéstokjes.


    Yongguk & Daehyun <33

    23 CM :O
    WTF daar breekt ge u benen mee, hoe kunde in hemelsnaam daarop lopen :S
    Ik heb hakken van 10 cm en soms is dat zelfs nog moeilijk :p


    Stop wishing, Start doing..

    No way, ik ben al best lang, dus als ik met zulke dingen zou gaan lopen zou ik bijna 1,85. En ik ben twaalf..


    Sometimes I don't let things go, Get emotional, And sometimes I'm just out of control.

    LetsKrull schreef:
    Ik draag nooit hakken (:


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik heb meestal zo'n 8 centimeter hakken, dat vind ik wel genoeg. Dan lijk ik tenminste nog een beetje lang, want ik ben maar 1.61.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Jup, en dan ben ik en 1.86 lang ongeveer en het kan me niets schelen. Als ik hakken wil dragen doe ik dat. Mensen die zich irriteren en mijn mooie lengte kijken maar de andere kant op!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik wil ze wel, maar ik mag ze nog niet (';


    Me so good.