• AMSTERDAM - De hakhoogtes van stiletto's worden steeds hoger, om alle records te verbreken, brengt een schoenenfabriek volgend jaar een schoen met een hak van bijna 23 centimeter op de markt voor het 'gewone' publiek.


    Om dit topic nutig te houden; hebben jullie ook Stilleto's? (Minimaal 10 centimeter hak)

    xSummerRain schreef:
    Daar zou ik echt niet mee kunnen lopen :')


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Nee, ik draag nooit hakken en zeker niet stiletto's :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Neen, ik ben klein maar ik draag toch geen hakken. Ik kan daar echt niet mee gaan, ik sta er niet mee en dat is niet goed voor mijn al gevoelige knietjes. (cat)

    Ja, ik heb er heel veel, ik ben maar 1,57 :')


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nee. Ik mag nog niet hele hoge. ;s

    Progeny schreef:
    Nee, ik ben zelf al heel lang, dus als ik dat zou doen, zou ik overal bovenuit komen en dat voelt niet echt fijn.


    .


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Progeny schreef:
    Nee, ik ben zelf al heel lang, dus als ik dat zou doen, zou ik overal bovenuit komen en dat voelt niet echt fijn.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Neup.


    Life is hard and then we die

    Sweeney schreef:
    Nee, dat ga ik met mijn 1,76 niet proberen.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    ik ben zelf 15, en 1.58 maar ik draag (bijna) nooit hakken
    behalve op gala, en soms op vakantie haha (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ik heb pumps van 10 cm ;D en mijn sleehakken weet ik niet.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    23 cm? o.0


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik draag bijna nooit hakken, aangezien ik bijlange geen hele dag op hakken kan lopen zonder pijnlijke voeten te krijgen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik heb dansschoenen van 13 cm, maar niet om in 'het gewone leven' op te lopen, met mijn 172 cm ben ik al lang genoeg, wel hakken natuurlijk, maar niet zo hoog

    [ bericht aangepast op 11 juni 2011 - 20:16 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik kan Nauwelijks op 5 cm lopen >.<


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor