• AMSTERDAM - De hakhoogtes van stiletto's worden steeds hoger, om alle records te verbreken, brengt een schoenenfabriek volgend jaar een schoen met een hak van bijna 23 centimeter op de markt voor het 'gewone' publiek.


    Om dit topic nutig te houden; hebben jullie ook Stilleto's? (Minimaal 10 centimeter hak)

    BlueElephant schreef:
    Ik vind té hoge hakken trouwens ook hoerig worden (krul)


    Alis volat propriis.

    Mag ik niet van mijn moeder. Ik wil het wel want ik ben nogal klein


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    BEL0VED schreef:
    Nee want dan breek ik mijn benen en lijk ik op een koe op satéstokjes.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Nee, mijn hoogste hakken zijn 7 centimeter. Ik hoef niet zo nodig stiletto's, ik ben niet goed in recht lopen :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Krkic schreef:
    Nee, maar ik wil wel stilleto's ben namelijk maar 1,62


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    LetsKrull schreef:
    Ik draag nooit hakken (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Unhearted schreef:
    Neen, ik ben klein maar ik draag toch geen hakken. Ik kan daar echt niet mee gaan, ik sta er niet mee en dat is niet goed voor mijn al gevoelige knietjes. (cat)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik heb geen stiletto's, als de hakken te hoog zijn heb ik schrik om te vallen. Gênant.


    Life begins at the end of your comfort zone

    ik draag geen hakken:)


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik krijg al bekant last van hoogtevrees op mijn Vans, dus nee dankje :')

    Yeahh, 14 a 15 cm:D
    Maareh, die van 23, die wil ik ook wel in mijn collectie!:$


    Bad decisions make good stories.

    Ja, ik draag ze eigenlijk over het algemeen alleen van 10cm en hoger. Ik vind mijn voeten het mooiste als ze naar de vorm van een hak staan en probeer ze ook zoveel mogelijk te dragen, omdat ik in de toekomst ze zodanig veel wil dragen dat mijn voeten zo blíjven staan, ook als ik geen schoenen draag. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dumbledore schreef:
    Ik draag sowieso geen pumps, omdat ik het gewoon lelijk vind en zeker als je er niet op kan lopen, wat vele mensen denken dat we wél kunnen als dat niet eens zo is. :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    LetsKrull schreef:
    Ik draag nooit hakken (:


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ja, denk 6 a 7 paar?
    Ik weet niet in ieder geval wel veel.
    Maar ik draag meestal maar 10 naar feestjes 5 naar school
    ik ben zelf maar 1.60-1.65 m dus jah..