• Kan er iemand mij helpen?

    Ik zoek een cover voor mijn story:
    My new and only life (16+)

    Beschrijving:
    Een meisje wordt wakker in een saaie grijze kamer, met enkel een bed. Ze herinnert zich niets meer, niet eens haar naam. Wat ze wel weet is dat de kleren die ze draagt totaal niet haar stijl zijn, en de schoenen zijn een marteling. Een vrouw komt binnen, en verklaard maar een ding: Zijzelf is een meesteres, het meisje is haar nieuwe slavin.
    De meester en meesteres behandelen het meisje letterlijk als een hond. In het begin is het vreselijk. Maar na een tijd breekt ze, en beseft ze dat alles wat haar meesteres doet het beste voor haar is. Vanaf dan is haar meesteres het enige van belang in haar leven
    Als je meer details wil over de verdere verloop van het verhaal, want dit is enkel een begin, vraag je het maar, dan stuur ik je even een PB

    Wat moet de cover hebben:
    - De titel van mijn verhaal
    - Als je jouw naam er in wil zetten mag dat, op voorwaarde dat mijn naam er ook in komt
    - Een foto die iets over het verhaal zegt (meesteres-slavin verhouding, liefde tussen meesteres en slavin) Ik vind helaas zelf geen goede foto.


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    ik wil wel, maar als ik nu zulke plaatsjes ga opzoeken gaat mijn moeder verkeerde gedachten krijgen, vrees ik :x


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.