• Zoals bijv. op hyves. Dat je afwezig,bezet enzo kunt doen.
    Dat lijkt me wel handig (aa)

    Wie is er voor?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik vind het een goed idee! Dan kan je zien of iemand bijvoorbeeld bezig is, dan ga je hem/haar niet storen. Als iemand afwezig is, betekent het dat die gauw terugkomt enzo...

    O, en mensen; de manier waarop sommigen 'Nee' zeggen is echt kinderachtig.


    Where there is a sea there are pirates...

    Pinocchio schreef:
    Laten we meteen instellen dat je mensen krabbels kan sturen, en respects kan geven op alles. En dat je lid kan worden van een publieke Quiz. /Nee.


    They fell in love, didn't they?

    Ik zou het wel handig vinden als je je ook offline kan weergeven ofzo? :'D


    As travars

    Captain schreef:
    Ik vind het een goed idee! Dan kan je zien of iemand bijvoorbeeld bezig is, dan ga je hem/haar niet storen. Als iemand afwezig is, betekent het dat die gauw terugkomt enzo...

    O, en mensen; de manier waarop sommigen 'Nee' zeggen is echt kinderachtig.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Pinocchio schreef:
    (...)
    Waarom dat nou weer jezus. Iedereen zit steeds te zeiken dat Q teveel op Hyves etc begint te lijken en dan dit ook al? Omg. Really.

    Wat heeft Hyves er nu mee te maken? Denk je nu serieus dat dat de enige sociale netwerk op de planeet is?
    En nee, Q lijkt er helemààl in geen enkel opzicht op. Ook al voeg je er 'i like-buttons' aan toe. Als je iets doet wat op een andere site al aanwezig is betekent dat niet na-apen, maar efficiëntie.


    Where there is a sea there are pirates...

    Through schreef:
    (...)
    Dan kan je laten zien of je wel online bent.
    Dus als je bv een film zit te kijken op je laptop.
    Kan je je status op bezet doen.


    Dan kan je toch gewoon quizlet wegdoen. zegmaar.
    Offline weergeven lijkt me wel handig.
    Maar ik bedoel, waarom zou je je status op afwezig zetten als je een film gaat kijken ofzo. an kan je net zogoed quizlet wegklikken want je zit er toch neit op ;x

    [ bericht aangepast op 11 juni 2011 - 16:59 ]

    Captain schreef:
    (...)
    Wat heeft Hyves er nu mee te maken? Denk je nu serieus dat dat de enige sociale netwerk op de planeet is?
    En nee, Q lijkt er helemààl in geen enkel opzicht op. Ook al voeg je er 'i like-buttons' aan toe. Als je iets doet wat op een andere site al aanwezig is betekent dat niet na-apen, maar efficiëntie.

    Iedereen zit op mijn reactie te reageren alsof ik dat vind? Nou nee. Iedereen zit ALTIJD te zeuren dat Q teveel op Hyves lijkt, ook toen dat Golden Membership ding kwam. En ik weet ook wel dat meerdere sites dat hebben, ik ben niet achterlijk. Het was meer van, oh ja. Dan gaan er nog meer mensen zeiken dat het teveel op Hyves gaat lijken.

    Pinocchio schreef:
    (...)
    Waarom dat nou weer jezus. Iedereen zit steeds te zeiken dat Q teveel op Hyves etc begint te lijken en dan dit ook al? Omg. Really.


    the fuck, msn heeft dat toch ook? de status.
    Zóveel sites hebben dat..

    Ik vind het niet nodig. Want als iemand ergens mee bezig is en niet gestoord wil worden kan diegene Q ook gewoon wegklikken..
    En als je een gastenboek bericht plaatst zie je het niet totdat je je pagina refresht/ naar een andere pagina gaat.

    En ik trek me trouwens nooit wat van die status dingen aan, als ik iets moet zeggen zeg ik het en ik merk het wel wanneer iemand het leest. Er is hier toch geen chat o.i.d. waardoor je iemand echt stoort als je gaat praten.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Pinocchio schreef:
    (...)
    Iedereen zit op mijn reactie te reageren alsof ik dat vind? Nou nee. Iedereen zit ALTIJD te zeuren dat Q teveel op Hyves lijkt, ook toen dat Golden Membership ding kwam. En ik weet ook wel dat meerdere sites dat hebben, ik ben niet achterlijk. Het was meer van, oh ja. Dan gaan er nog meer mensen zeiken dat het teveel op Hyves gaat lijken.

    Tenminste kan Q goed draaien met dat Gold membership ding. Websites zijn ook niet gratis, hé...
    Nouja; ik vind dat sommigen echt overreageren. Waar slaat die hele anti-hyves-en-facebook-beweging nu op? Ik vind facebook zelf heel erg tof.
    Sommigen moeten gewoon accepteren dat deze wereld nu deels steunt op sociale netwerken. Dat is iets wat je niet meer zomaar uit de wereld kan verbannen.
    Leer ermee leven dat àlles evolueert, ook Quizlet.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik kijk nooit naar die statussen, dus nee hoeft voor mij niet.


    -

    NAZIPUNK schreef:
    (...)



    On-Topic: Mweh, it's useless bro.


    Out-


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Slotje op aanvraag