• Omdat ik chemie studeer aan de universiteit van Gent, moest ik voor mijn examen Ethiek verscheidene drugs vanbuiten kennen en daardoor kan ik die nu allemaal uit mijn hoofd tekenen.

    Ik ben best wel trots dat ik het kan, maar dat komt waarschijnlijk door mij grote interesse in Chemie.

    Is er iemand die dit kan?^^

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 22:19 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cellophane schreef:
    (...)
    Over een site die eventjes niet werkt, daar hoef je zeker ook een topic over te maken? :--)

    Ik was aan het freaken, dus ik wist niet wat te doen. :x


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Nee, maar reacties zoals 'Doe maar'... Je zegt precies dat ze dat niet zou kunnen ook al zou ze er hard voor studeren. Ik vind het maar grof, hoor...


    Wie zegt dat ze het zo bedoelt? Internet laat je woorden altijd anders klinken, misschien zei ze het heel vrolijk? Ik vind je reactie nogal overdreven, dan kun je dit bijna in elk topic zetten.


    Olive

    Captain schreef:
    (...)
    Nee, maar reacties zoals 'Doe maar'... Je zegt precies dat ze dat niet zou kunnen ook al zou ze er hard voor studeren. Ik vind het maar grof, hoor...
    Dat zeg ik niet. Chemie is niet zo gemakkelijk hoor. Er zitten mensen in mij klas die die structuren zelf niet kunnen onthouden, maar sommige mensen zijn er gewoon zo luchtig over alsof het zo'n keitje is. En jij mag me best grof vinden, fijn, maar vergeet niet dat jij nu ook grof bent. En nu wil ik er niks meer over horen.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2011 - 10:56 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Captain schreef:
    (...)
    Ik was aan het freaken, dus ik wist niet wat te doen. :x

    Ik begrijp het ;--)

    Apocalyptica schreef:
    (...)Dat zeg ik niet. Chemie is niet zo gemakkelijk hoor. Er zitten mensen in mij klas die die structuren zelf niet kunnen onthouden, maar sommige mensen zijn er gewoon zo luchtig over alsof het zo'n keitje is. En jij mag me best grof vinden, fijn, maar vergeet niet dat jij nu ook grof bent. En nu wil ik er niks meer over horen.

    Het spijt me, ik heb het misbegrepen. Héél dom, I know.


    Where there is a sea there are pirates...

    Apocalyptica schreef:
    (...)Ja die zijn niet zo moeilijk. Maar wel vet dat je dat al kan. Het ambetante met drugs is dat ze in 3D vaak voorkomen, of met stoelformaties.


    Haha, naja, je moet het even doorhebben :P Nu komen er ook alkoholen bij ofzo ^o) En nog wat aparte dingen. Naja.

    In 3D lijkt me lastig tekenen =p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oke die drugs etc kan ik niet tekenen, maar structuurformules wel. Nou ja, meestal ghehe. We hadden dat dit jaar met scheikunde, alleen ik heb eigenlijk vrij weinig aandacht er aan besteed maar de meeste structuurformules die we kregen kon ik wel tekenen. (Zoals Endure zei; 2,3-dichloor-penthaan etc..)

    Wel beter voor je dat je dat jij het wel kan (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik moest enkel weten wat de basisstructuur is van euhm iets. Zo drie zesringen (of vijfringen) en dan een vijfring (of een zesring) 'k weet het al niet meer :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Ik moest enkel weten wat de basisstructuur is van euhm iets. Zo drie zesringen (of vijfringen) en dan een vijfring (of een zesring) 'k weet het al niet meer :'D
    ja wij moesten dat in het lager ook kennen, dan moest je zeggen hier herken je een ether en daar een alkeen en dergelijke.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?