• Omdat ik chemie studeer aan de universiteit van Gent, moest ik voor mijn examen Ethiek verscheidene drugs vanbuiten kennen en daardoor kan ik die nu allemaal uit mijn hoofd tekenen.

    Ik ben best wel trots dat ik het kan, maar dat komt waarschijnlijk door mij grote interesse in Chemie.

    Is er iemand die dit kan?^^

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 22:19 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    I can. Ik heb goed opgelet bij chemie, en mijn pa leert me wel eens kwantumfysica en dat soort shit ouwe. Hij werkt namelijk zelf ook in de chemie bro.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Pemberley schreef:
    (...)

    oops :x mag ik dat stukje van de cursus nog even bekijken alhoewel die leraar niet zwaar tilt aan die bepaalde benamingen :'D
    da zijn gwn schetjes. Structuurformules zijn de bindingen vd atomen tov elkaar


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik kan het denk ik niet haha.
    Ik kan al niet goed tekenen.

    Chevalric schreef:
    Ik haat chemie..
    En ik kan sowieso niet tekenen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik kan ook structuurformules tekenen als je me een formule geeft n__n
    Zoals 2,3-dichloor-penthaan enzo 8D
    (Maar dan nog ingewikkeldere ^^)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    C18 schreef:
    I don't get it. Drugs tekenen is toch niet zo lastig? Gewoon een paar pillen, paddo's en een wietblaadje.
    Wat dacht je van de structuurformule, bro.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    NAZIPUNK schreef:
    I can. Ik heb goed opgelet bij chemie, en mijn pa leert me wel eens kwantumfysica en dat soort shit ouwe. Hij werkt namelijk zelf ook in de chemie bro.
    Haaha nice. Mijn vriend en ik studeren ook beiden chemie, dus als wij ooit kinderen krijgen, gaan die vast overdonderd worden met al die dingen. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Endure schreef:
    Ik kan ook structuurformules tekenen als je me een formule geeft n__n
    Zoals 2,3-dichloor-penthaan enzo 8D
    (Maar dan nog ingewikkeldere ^^)
    Ja die zijn niet zo moeilijk. Maar wel vet dat je dat al kan. Het ambetante met drugs is dat ze in 3D vaak voorkomen, of met stoelformaties.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wíl dat niet eens kunnen tekenen, omdat het me eerlijk gezegd niks kan schelen.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2011 - 9:58 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wow, te vroeg voor een zaterdagmorgen :'D
    Ik ben trots op je :Y)


    Olive

    En daar maak je een topic over? En je doet onvriendelijk tegen mensen die niet van chemie houden?

    Het is niet heel tof hoe jij nu doet.
    Nouja, iedereen zijn eigen passie, maar als iemand hetgeen wat jij zo leuk vindt niet kan appreciëren dan is dat ook zijn/haar eigen mening.

    Want ik vind dit eigenlijk echt een beetje een 'kijk-hoe-cool-en-slim-ik-ben'-topic.

    En nee, ik kan het niet tekenen, ik kan wel oorlogsvoeringsstructuren uitleggen, want dat is iets waar ik me in de nabije toekomst véél mee ga moeten bezighouden.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2011 - 10:10 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    En daar maak je een topic over? En je doet onvriendelijk tegen mensen die niet van chemie houden?

    Het is niet heel tof hoe jij nu doet.
    Nouja, iedereen zijn eigen passie, maar als iemand hetgeen wat jij zo leuk vindt niet kan appreciëren dan is dat ook zijn/haar eigen mening.

    Want ik vind dit eigenlijk echt een beetje een 'kijk-hoe-cool-en-slim-ik-ben'-topic.

    En nee, ik kan het niet tekenen, ik kan wel oorlogsvoeringsstructuren uitleggen, want dat is iets waar ik me in de nabije toekomst véél mee ga moeten bezighouden.
    The fuq zeg jij nu. Ik ben niet onvriendelijk tegen de mensen. Dus wat jij nu wilt zeggen is dat iedereen een topic mag openen over hoe goed hun punten op school waren en hoe goed ze wel niet in sport zijn en blablabla en ik mag geen topic openen over hoe trots ik ben dat ik die structuren kan tekenen omdat ze best moeilijk zijn. Flauw hoor. En ik weet dat hier niet veel mensen zijn die iets van chemie kunnen/schrappen omdat de meesten nog te jong zijn en de andere er niet echt een richting over hebben, dus als iemand hier een fout maakt, mag ik die daar toch op wijzen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Laufeyson schreef:
    uh
    als ik het leer kan ik het vast ook.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Apocalyptica schreef:
    (...)The fuq zeg jij nu. Ik ben niet onvriendelijk tegen de mensen. Dus wat jij nu wilt zeggen is dat iedereen een topic mag openen over hoe goed hun punten op school waren en hoe goed ze wel niet in sport zijn en blablabla en ik mag geen topic openen over hoe trots ik ben dat ik die structuren kan tekenen omdat ze best moeilijk zijn. Flauw hoor. En ik weet dat hier niet veel mensen zijn die iets van chemie kunnen/schrappen omdat de meesten nog te jong zijn en de andere er niet echt een richting over hebben, dus als iemand hier een fout maakt, mag ik die daar toch op wijzen.

    Nee, maar reacties zoals 'Doe maar'... Je zegt precies dat ze dat niet zou kunnen ook al zou ze er hard voor studeren. Ik vind het maar grof, hoor...


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    En daar maak je een topic over? En je doet onvriendelijk tegen mensen die niet van chemie houden?

    Het is niet heel tof hoe jij nu doet.
    Nouja, iedereen zijn eigen passie, maar als iemand hetgeen wat jij zo leuk vindt niet kan appreciëren dan is dat ook zijn/haar eigen mening.

    Want ik vind dit eigenlijk echt een beetje een 'kijk-hoe-cool-en-slim-ik-ben'-topic.

    En nee, ik kan het niet tekenen, ik kan wel oorlogsvoeringsstructuren uitleggen, want dat is iets waar ik me in de nabije toekomst véél mee ga moeten bezighouden.

    Over een site die eventjes niet werkt, daar hoef je zeker ook een topic over te maken? :--)