• Omdat ik chemie studeer aan de universiteit van Gent, moest ik voor mijn examen Ethiek verscheidene drugs vanbuiten kennen en daardoor kan ik die nu allemaal uit mijn hoofd tekenen.

    Ik ben best wel trots dat ik het kan, maar dat komt waarschijnlijk door mij grote interesse in Chemie.

    Is er iemand die dit kan?^^

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 22:19 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Laufeyson schreef:
    uh
    als ik het leer kan ik het vast ook.
    Doe maar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    (...)Doe maar.
    neh, heb ik niks aan.


    I live for the applause, you will die for it.

    Apocalyptica schreef:
    (...)De sturctuurformules. :)


    Oeh yeah, dan kun je vast en zeker ook koolstofbindingen tekenen. Bah. Daar hebben we nu een proefwerk over.
    En over molariteit en molmassa enz. Bah bah. I don't like it.. Maar ja. Het is verplicht in mijn profiel. Volgens mij.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Oeh yeah, dan kun je vast en zeker ook koolstofbindingen tekenen. Bah. Daar hebben we nu een proefwerk over.
    En over molariteit en molmassa enz. Bah bah. I don't like it.. Maar ja. Het is verplicht in mijn profiel. Volgens mij.
    Ik zou met plezier je examen gaan maken, maar het is zeker en vast niet wederzijds. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik kan structuurformules tekenen van chemische stoffen enzo maar dat is gewoon beetje scheikunde


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik kan wel formules tekenen, maar niet die!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    dum dum ik kan de drie fysica structuurtjes tekenen en daar stopt het qua structuurtekenen :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Als ik de tekening voor me heb en ik kan het instuderen hoe ik het juist moet tekenen, ja dan kan ik het.
    Beuh, ik kan op dit moment de stappen van ionisatie tekenen en elektrolytengeleiding in water met zoutoplossing. 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    Als ik de tekening voor me heb en ik kan het instuderen hoe ik het juist moet tekenen, ja dan kan ik het.
    Beuh, ik kan op dit moment de stappen van ionisatie tekenen en elektrolytengeleiding in water met zoutoplossing. 8D
    Haha maar dat is ook echt simpel, maar sommige mensen kunnen die structuren gewoon niet onthouden ook al moge ze ze voorbereiden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pemberley schreef:
    dum dum ik kan de drie fysica structuurtjes tekenen en daar stopt het qua structuurtekenen :'D
    Uh wat?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    (...)Uh wat?


    de structuren van vast, vloeistof en gas.
    :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik weet dat ik het niet gebruik.. daar hou ik het wel bij


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Pemberley schreef:
    (...)

    de structuren van vast, vloeistof en gas.
    :'D
    Had al een vermoeden, maar dat zijn geen structuurformules. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    (...)Had al een vermoeden, maar dat zijn geen structuurformules. x')


    oops :x mag ik dat stukje van de cursus nog even bekijken alhoewel die leraar niet zwaar tilt aan die bepaalde benamingen :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    I don't get it. Drugs tekenen is toch niet zo lastig? Gewoon een paar pillen, paddo's en een wietblaadje.


    No growth of the heart is ever a waste