• Ik heb dit topic al eerder gemaakt, maar er is niks mee gedaan terwijl de reacties tog goed waren
    Mijn idee is dat je bij je story ook kan zien hoeveel bladwijzers je hebt
    Niet bij elk hoofdstuk, maar gewoon bij het gehele verhaal
    Ik denk dat dit handig is omdat somige mensen liever een bladwijzer dan een abo nemen
    Je kan ook doen dat alleen de schrijfer/schrijfster het kan zien
    Of dat het alleen voor Goldmemeber is

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 7:40 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja, inderdaad. Ik neem eerder een bladwijzer dan een abo omdat ik toch nooit op de mail kijk.


    Not all those who wander are lost.

    Crusoe schreef:
    Ja, inderdaad. Ik neem eerder een bladwijzer dan een abo omdat ik toch nooit op de mail kijk.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Doe dan meteen ook dat je degene kan zien die je verhaal tussen favorieten hebben? (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Niet alleen voor GM's, alsjeblieft. :3


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Crusoe schreef:
    Ja, inderdaad. Ik neem eerder een bladwijzer dan een abo omdat ik toch nooit op de mail kijk.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dat vind ik ook weer zo iets ''alleen voor GM's'' lekker discriminerend, maar oke (:

    [ bericht aangepast op 9 juni 2011 - 21:48 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Dat vind ik ook weer zo iets ''alleen voor GM's'' lekker discriminerend, maar oke (:

    Het was maar een voorbeeldje he


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind het een goed idee!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Kan iemand me ff uitleggen wat een bladwijzer uberhaubt is, want ik heb werkelijk geen idee :$


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Shizen schreef:
    Kan iemand me ff uitleggen wat een bladwijzer uberhaubt is, want ik heb werkelijk geen idee :$


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Aria schreef:
    Doe dan meteen ook dat je degene kan zien die je verhaal tussen favorieten hebben? (:

    Shizen schreef:
    Kan iemand me ff uitleggen wat een bladwijzer uberhaubt is, want ik heb werkelijk geen idee :$

    Als je bijv een lang verhaal aan het lezen bent en je moet stoppen. Dan kan je op bladwijzer klikken. Je hebt bij je prifel balk geval(waar ook abbonementen enzo opstaat) een kopje bladwijzers. Klik je daarop zie je al je bladwijzers en kan je zo weer verder lezen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Er word ook niks aangedaan als je het niet voorstelt aan Rutger, stuur Rutger dan een mailtje met het voorstel derin (':

    Pinocchio schreef:
    Er word ook niks aangedaan als je het niet voorstelt aan Rutger, stuur Rutger dan een mailtje met het voorstel derin (':

    Heb ik geddan
    Bij dat vorige topic
    Maar ik kreeg geen reactie


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    JuliusCeasar schreef:
    (...)
    Heb ik geddan
    Bij dat vorige topic
    Maar ik kreeg geen reactie

    Ik heb ook al eens wat gevraagd aan hem. Maar kreeg ook geen reactie.


    It's going to be difficult, but not impossible.