• Ik had een ideetje voor een nieuwe story. Ik heb nog niet echt een verhaallijn maar het wordt zoiets:

    Raquel is een van de meisjes die ooit een affaire had met Jack Sparrow. Alleen Raquel is niet zomaar een meisje, Palmiera is een zeemeermin. Raquel is bereid om voor Jack alles op te geven en laat haar leven in de zee achter voor hem. Al snel komt ze er achter dat Jack niet is hoe ze denkt dat hij is en ze gaat bij hem weg. Raquel kan niet meer naar haar zussen in de zee dus besluit ze om piraat te worden. Na enkele jaren komt ze Jack weer tegen. De vlinders gaan opnieuw door haar buik. Maar Jack kent haar niet meer.



    Bestaan dit al?? En moet ik het doen??

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 21:13 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    persoonlijk vind ik zelf verzonnen verhalen leuker als iet wat deels al bestaat en waar je je eigen draai aan toevoegt maar das mijn mening :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik denk dat je beter een verhaal kunt maken zonder bekende personen. Vooral POTC is moeilijk omdat Jack een heel apart personage is (waha :Y))

    Ik denk dat de meeste mensen ook eerder onbekende personen zouden lezen.

    Maar dat is mijn opinie. Het verhaal zelf is wel gewoon origineel (flower)


    Not all those who wander are lost.

    Is dat niet zoiets als Ariel?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    Is dat niet zoiets als Ariel?


    hahaha inderdaad, maar ik denk dat het leuker is als je er iets speciaals mee doet. Ook als je Jack veranderd in een onbekende piraat ofso... maar verder wel orgineel!


    I'm not clever, I'm not smart but I'm the only one that can break your hart, Just perfect!