• Ik wil misschien later verder gaan met mijn 'talent' schrijven.. Alleen weet ik niet of ik wel echt talent ervoor heb.. En ik hoorde een vriendin over de Kunstbende.. Maar ik ben nou net weer zo iemand die heel erg twijfelt aan zichzelf.. Het thema is Tijd en ik heb dus al een begin gemaakt.. Zou je misschien de moeite willen nemen om het te lezen en eerlijk commentaar te geven.. Want als het echt niets hoor ik dat liever dan dat ik denk; ik doe mee.. en ik voor lul sta.. x'D

    Ik zat in de auto, onderweg naar belgië. We gingen verhuizen. Verveeld keek ik naar autoraampje aan mijn linkerzijde en glimlachte. De regendruppels tikte zachtjes tegen het raam aan. De muziek van Green Day galmde door m’n oren heen. Ik zakte helemaal weg in mijn eigen wereldje. Ik zou Nederland wel gaan missen. Al m’n vrienden woonden immers daar. Ik dacht terug aan de tijden van vroeger. Toen ik onbekommerd speelde. Ik maakte me nergens zorgen over. Ik dacht niet na over de toekomst. Voor mij mocht die tijd wel eeuwig duren. Maar kleine meisjes worden groot. De tijd was veel sneller gegaan dan ik had gedacht. Het leek wel gister toen ik voor het eerst naar de basisschool ging. En moest je nu eens zien? Nog een paar jaar en ik was een volwassen vrouw. Kon ik de tijd maar stil zetten. Even een tijdje leven zonder op te groeien. Langer van het moment van nu kunnen genieten. Want één ding wat ik zeker weten geleerd had, was dat je moest genieten. Genieten van het leven. Je maakte alles maar één keer mee. Er was geen kans om de tijd in te halen. Als je niet genoot van wat je deed, voelde je je later rot. Omdat je niet in staat was te genieten. Als je dacht dat je nog tijd genoeg had, wist je dat je je vergiste. Ze zeiden niet voor niets: Tijd is geld.
    Ik keek nog altijd uit het raam naar buiten. Het was gestopt met regenen. De zon probeerde door te breken door de wolken. Er waren een heel stuk minder auto’s op de weg dan net. De bomen langs de kant van de weg waren totaal anders. Zo zag je maar, in een korte tijd kon er veel veranderen.


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Ik vind het goed geschreven. Met emotie, alsof je iemand kan raken.


    Your make-up is terrible

    Weet je dat je dan je verhaal moet gaan voorlezen? (cat)
    Ik had me eerst opgegeven vorig jaar, maar was toen toch teruggekrabbeld xD
    Voorzover ik het zie, is het mooi geschreven (: Succes.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    Weet je dat je dan je verhaal moet gaan voorlezen? (cat)
    Ik had me eerst opgegeven vorig jaar, maar was toen toch teruggekrabbeld xD
    Voorzover ik het zie, is het mooi geschreven (: Succes.


    Ja.. Daardoor twijfel ik.. En ik moet er echt zeker van zijn dat het geen bagger is.. ;x


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Tommiex3 schreef:
    (...)

    Ja.. Daardoor twijfel ik.. En ik moet er echt zeker van zijn dat het geen bagger is.. ;x

    In België heb je twee categorieën. :Y)

    Tekst + voorlezen en enkel Tekst. (cat)

    Mooi ^^


    The Alternative Taste

    Hééél moooi.

    Ik ben ook Greenday aan het luisteren (A)(flower)


    ailoveejoee.

    Manhattan schreef:
    (...)
    In België heb je twee categorieën. :Y)

    Tekst + voorlezen en enkel Tekst. (cat)

    En doet Jolien ook mee? :9~
    & ik vind je verhaal echt mooi (:

    [ bericht aangepast op 2 feb 2010 - 19:22 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Mooi (:

    [ bericht aangepast op 2 feb 2010 - 19:18 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.