• Vanavond op Telefacts.

    'Kijk, op deze foto straal ik echt. Het is één van mijn eerste fotoshoots. Ook als tv-presentatrice deed ik er alles aan om er goed uit te zien.' Katie Piper is jarenlang een succesvol model en presentatrice. 'Ik hield van het leven en van alles wat ik deed.' In maart 2008 komt er plots een einde aan de glamour nadat een wildvreemde op straat zwavelzuur in haar gezicht gooit. Katie weet meteen dat haar ex-vriend met de zaak te maken heeft en is vastberaden om hem berecht te zien…

    Vandaag draagt Katie 23 uur per dag een drukmasker, om het littekenweefsel in haar gezicht tegen te gaan. De vrouw van 26 is verminkt en is aan 1 oog blind. Sinds het incident leeft ze constant met schrik. Als de deurbel gaat, schuilt ze angstig in de keuken. 'Ik wantrouw alles en iedereen. Ik heb voortdurend schrik dat hij terugkomt om me nog meer te molesteren.' Katie leerde enkele weken voor de feiten haar ex kennen via facebook. Nadat ze twee weken samen zijn, wordt de man agressief.

    'Hij wou constant bij me zijn. Na een fiks uit de hand gelopen ruzie heeft hij me verkracht.' Na de verkrachting durft Katie enkele dagen haar appartement niet meer uit. Als ze dat voor het eerst in dagen toch doet, loopt het helemaal mis. Ze denkt een bedelaar op te merken en haalt wat geld uit haar zak: 'Ik wou het geld in zijn bekertje doen. Maar plots kreeg ik het bekertje in mijn gezicht.' De man was geen bedelaar, hij gooide doelbewust de beker zwavelzuur in het gezicht van Katie. 'De pijn was ondraaglijk. Ik ben meteen een snackbar ingelopen. Die hebben de hulpdiensten gebeld, maar al die tijd wist ik : Danny zit hier achter.'

    Een cameraploeg volgt Katie in de periode die de uitspraak op de rechtbank voorafgaat. 'Ik vind het vreselijk dat ik heel mijn leven een handtekening van hem op me zal meedragen. Ik hoop dan ook dat hij de gepaste straf krijgt...'


    Zo zag ze eruit

    Zo ziet ze er nu uit.

    Hier zie je haar gezicht van dichterbij

    [ bericht aangepast op 25 nov 2009 - 20:36 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    wat zielig o.O

    Chrme toch..


    Your Butt is Mine!

    das kei erg Ö


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Dat is echt zielig.
    We hadden het er vandaag nog over in de klas.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Wow, echt erg =O
    Ik heb echt medelijden met haar, dat haar zoiets overkomt, zulke dingen horen mensen gewoon niet te overkomen =/ Wat ze ook gedaan hebben, dit wens je je ergste vijand niet eens toe.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Wow, echt erg =O
    Ik heb echt medelijden met haar, dat haar zoiets overkomt, zulke dingen horen mensen gewoon niet te overkomen =/ Wat ze ook gedaan hebben, dit wens je je ergste vijand niet eens toe.

    inderdaad.. =3

    Deze foto is echt super erg ;x

    [ bericht aangepast op 25 nov 2009 - 20:39 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik moet eerlijk zeggen dat ze daarvoor ook niet moeders mooiste was.


    Your make-up is terrible

    Romance schreef:
    Deze foto is echt super erg ;x

    dat rechterplaatje =x

    ooh das echt erg!

    om hoe laat is da vanavond? (; xx


    And all the girls in the front row scream your name.

    Trash schreef:
    ooh das echt erg!

    om hoe laat is da vanavond? (; xx



    Rond half 10 denk ik.

    Hier zie je ook de littekens in haar nek.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    das egt verschrikkelijk. ;S

    [ bericht aangepast op 25 nov 2009 - 20:44 ]


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Ze lacht nog wel lief vind ik.


    Your make-up is terrible

    Whipple schreef:
    (...)
    dat rechterplaatje =x



    Dat is dat ze nog in het ziekenhuis ligt
    het is wel niet echt duidelijk.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Assassin schreef:
    Ze lacht nog wel lief vind ik.



    Ze heeft een mooie lach (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.