• echt serieus ik heb gewoon bij mijn wiskunde maar 3 voeldoendes ofzo!!
    echt niet normaal ik haal alleen maar 5en of 4en ik haat wiskunde!!
    en nu sta ik daar dus weer een onveldoende voor op me rapport!!:@ gelukkig mag je met 1 onveldoende nog wel gewoon over!
    maar egt serieus ik haat wiskunde ik wou dat je het kon laten vallen:S
    en we krijgen nu juist alleen maar wiskunde B terwijl ik daar slecht in ben en wiskunde A wel gewoon kan:S
    ik hoop dat ik met proewerkweek wel gewoon een voldoende haal!!dat word heel goed leren met me broer!!

    aarrgggg kuttievesfuckinghellwiskunde!! sorrydatmoesterevenuit!

    wie heeft er nog meer haat aan wiskunde???

    xx


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Shizen schreef:
    (...)
    A is meer kans berekening en B is meer grafieken en formules.


    volgens mij heb ik dan B gehad. aangezien ik vaak met Grafieken te maken had en formules ;D en dat was ook makkelijk xd vind ik dan (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    volgens mij heb ik dan B gehad. aangezien ik vaak met Grafieken te maken had en formules ;D en dat was ook makkelijk xd vind ik dan (:

    Ik had het eerste half jaar ook B, ging me niet goed af (nerd)
    Nu doe ik A en sta ik tenminste een 7 (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Shizen schreef:
    (...)
    Ik had het eerste half jaar ook B, ging me niet goed af (nerd)
    Nu doe ik A en sta ik tenminste een 7 (:


    Ghehe ieder zijn kwaliteiten ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben wel goed in wiskunde, het was altijd mijn favoriete vak, en ik studeer nu voor leerkracht wiskunde.
    Als iemand vragen heeft kan je altijd proberen of ik kan helpen :) (ik beloof niks, als ik zelf te veel werk heb, of als het een onderwerp is dat te lang geleden is. Het is soms moeilijk om het via PC uit te leggen. Maar ik zal mijn best doen)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ikkeeee, ik heb haat aan wiskunde >.<
    Maar ik heb bijles gehad van mijn neef en dat heeft heel erg geholpen. (:
    Misschien kun je idd ook bijles proberen te zoeken?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Troost je lieverd, ik had 23% op mijn paasexamen. Als ik op dit examen niet minstens 70% haal, moeten ze me ofwel delibereren, ofwel laten zitten. En dan moet ik sowieso mijn jaar opnieuw doen, of ik nu een andere richting ga doen of niet.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Oh, ik weet nog in de derde, toen ik een 9.0 gemiddeld stond. Heerlijk was dat. En nu sta ik met een beetje geluk een zesje.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik vind het wel meevallen. Ik had alleen 2 bloktoetsen niet zo goed gemaakt (eentje had ik verprutst en voor de ander niet goed geleerd) en die tellen 4x mee. Verder haalde ik nog een 3,5 voor een praktische opdracht die 4x meetelt en 5% voor mijn examen. Dus nu sta ik net aan een 5,5 (met dat po). En het cijfer dat ik meeneem naar mijn examens is een 5,8. Ik hoop dus op nog wat goede cijfers voor een echte 6 :')
    Maar verder zitten er ook echt goede cijfers bij. Maar dat is allemaal voor toetsen die 1x meetellen, haha. Dat is heel normaal, maar komt niet zo heel goed uit x'D


    To live would be an awfully big adventure

    Ik ben een wiskundefaal, dus ik begrijp je heeel goed.
    Ik sta nog nét een 7, maar zodra ik een 6,5 sta kom ik op de 'bespreeklijst' om over te gaan, dus ik moet mijn volgende repetitie (en m'n laatste (YEAH.)) echt goed doen. En dat is echt een kutgevoel, als je iets goed moet doen waar je slecht in ben. --'


    Opgeven is geen optie.

    Ik ben het echt helemaal met je eens... I hate it. (cat)


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    wij hebben in de 3de profielkeuze en daar kan je gewoon kiezen of je A of B neemt...ligt er natuurlijk aan welk profiel je hebt...maar bij N&G, wat ik heb, kon ik gewoon kiezen...daarom heb ik dus A...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ik moet nu eigelijk aan mijn wiskunde handelsopdracht beginnen...
    alleen ik snap er helemaal geen snars van!

    gelukkig laat is het volgend jaar vervallen^^


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    ik heb ook geen wiskunde,
    ik mocht tussen 2 vakken kiezen, en toen liet ik wiskunde vallen:Y)


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    oo bij mij vorige school mog je wel wiskunde laten vallen kon je kiezen tussen wis en duits


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    oh ik ook, maar ik hata geschiedenis nog harder :@


    Owl you need is love.