• echt serieus ik heb gewoon bij mijn wiskunde maar 3 voeldoendes ofzo!!
    echt niet normaal ik haal alleen maar 5en of 4en ik haat wiskunde!!
    en nu sta ik daar dus weer een onveldoende voor op me rapport!!:@ gelukkig mag je met 1 onveldoende nog wel gewoon over!
    maar egt serieus ik haat wiskunde ik wou dat je het kon laten vallen:S
    en we krijgen nu juist alleen maar wiskunde B terwijl ik daar slecht in ben en wiskunde A wel gewoon kan:S
    ik hoop dat ik met proewerkweek wel gewoon een voldoende haal!!dat word heel goed leren met me broer!!

    aarrgggg kuttievesfuckinghellwiskunde!! sorrydatmoesterevenuit!

    wie heeft er nog meer haat aan wiskunde???

    xx


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    mylovestom schreef:
    (...)

    me broer helpt me wel met alles enzo, en nu haal ik wel wat betere cijfers maar ik haal ook nog best wel vaak een onveldoende


    een troost, de wiskunde logica krijgt je meestal rond je 16de, de een wat eerder dan de ander, maar er zijn heel veel kinderen die moeite hebben met wiskunde ;)


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Tja, ik heb bijles van mijn wiskundeleraar.
    En daar ben ik echt blij om!
    Als ik dat niet had gehad, dan... nou ja, dan had ik waarschijnlijk een 3 gestaan, in plaats van mijn 6 die ik nu sta!
    Maar ik ben meer een talenmens, daar sta ik allemaal zevens voor. :3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik, ik snap er geen bal van en dan legt mijn leraar eht uit, 4x ofzo, en dan snap ik het nog minder
    Ik op huiswerkbegleiding gewoon naderhalfuur aan 5 bladzijdes gezeten
    Wiskunde is zo onlogisch. Ik sta wel voldoende


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik haat wiskunde ook, maar dat kan ook aan de leraar liggen. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Believix schreef:
    :X........ *vind wiskunde makkelijk en houd van moeilijke wiskundige vraagstukken*............ Ik houd mijn mond wel........


    dat vond ik in de onderbouw ook. Ik stond altijd negens en tienen voor wiskunde terwijl ik er amper iets voor deed. Nu zit ik in de bovenbouw en heb ik wiskunde B gekozen. Viel dat even tegen. Ik heb geen natuurkunde, dus sommige dingen zijn gewoon moeilijker te begrijpen en ik moet nu echt heel goed gaan leren en daan haal ik een 7,7. Ik wil cum laude slagen dus dat wordt flink doorbijten als we PTAs krijgen erover volgend jaar.


    Alis volat propriis

    Audentia schreef:
    (...)

    dat vond ik in de onderbouw ook. Ik stond altijd negens en tienen voor wiskunde terwijl ik er amper iets voor deed. Nu zit ik in de bovenbouw en heb ik wiskunde B gekozen. Viel dat even tegen. Ik heb geen natuurkunde, dus sommige dingen zijn gewoon moeilijker te begrijpen en ik moet nu echt heel goed gaan leren en daan haal ik een 7,7. Ik wil cum laude slagen dus dat wordt flink doorbijten als we PTAs krijgen erover volgend jaar.


    ........ Dat ga ik niet eens proberen. Ik vind; "Geslaagd voor Gymnasium diploma" goed genoeg :Y)


    Je hebt magie, maar je moet wel absoluut geloven dat jij de sterkste bent

    Praat met je leraar erover, misschien kan hij of zij je helpen met je probleem.
    En ik hou wel van wiskunde.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik sta een 2.9 (:
    Maar ja, dat komt omdat m'n leraar geen Nederlands kan. Het enige wat hij kan zeggen is: Ja, nee gewoon, gele kaart, melden. Dan heb je alles wel gehad (:


    To infinity and beyond •

    Haha :$ ik was in de klas de beste :$ [nee echt o-O dat was eng]
    Zat ver boven et gemiddelde van de klas :$

    Dus ehm ik haat et niet :$


    Ik weet trouwens niet wat ik deed.. wat is wiskunde A en wat is wiskunde B?

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 21:32 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    mylovestom schreef:
    (...)

    bij ons kan dat pas in het 2e of 3e jaar :(

    Dan heb je nog geluk, ik zit nu in de 4de en het kan bij ons pas in de 4de.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    wat is wiskunde A en wat is wiskunde B?


    Wiskunde A is zo gezegd makkelijker dan wiskunde B, in de 5de kun je bij ons zelfs kiezen voor wiskunde C of D. C is nóg makkelijker dan A en D is nóg moeilijker dan B

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 21:36 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Shizen schreef:
    Fellatio schreef:
    Haha :$ ik was in de klas de beste :$ [nee echt o-O dat was eng]
    Zat ver boven et gemiddelde van de klas :$

    Dus ehm ik haat et niet :$


    Ik weet trouwens niet wat ik deed.. wat is wiskunde A en wat is wiskunde B?


    Wiskunde A is zo gezegd makkelijker dan wiskunde B, in de 5de kun je bij ons zelfs kiezen voor wiskunde C of D. C is nóg makkelijker dan A en D is nóg moeilijker dan B


    Nou vat ik hem nog niet.. wat komt er voor in A en wat in B?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik hou van wiskunde, vooral als ik zelf uitvind hoe alles werkt en hoe je die berekeningen moet maken. :3 Wel jammer dat het niet lukt bij jou, want als het lukt is het echt leuk om te doen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Fellatio schreef:
    (...)

    Nou vat ik hem nog niet.. wat komt er voor in A en wat in B?

    A is meer kans berekening en B is meer grafieken en formules.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Omdat ik voor wiskunde alleen maar onveldoendes haal moet ik van vwo naar havo afstromen terwijl ik voor de rest erg goed sta.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!