• Hebben jullie nog aanraders voor Engelse boeken?
    Ik moet namelijk een Engels boek lezen voor school, maar ik weet niet welke. Ik lees bijna alles, behalve drama etc. Hoe dik het boek is, maakt me eigenlijk helemaal niet uit. Een korte beschrijving erbij zou wel erg handig zijn trouwens!

    Dus kom maar op! Kent er iemand een goed Engels boek? :'D

    Edit: Boeken als Harry Potter en Twilight mag ik jammer genoeg niet kiezen. ;o

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 19:29 ]

    1984 van George Orwell

    Over een totalitair systeem in Engeland.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 19:09 ]


    I am an idiot, I move.

    Euh, Jane Austen?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Alice in Wonderland :Y)

    Looking for Alaska van John Green is het meest geweldige boek dat ik ooit gelezen heb...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Twilight, Harry Potter.Ken je
    Eragon - Christopher Paolini.Ken je denk ik ook wel?
    En nou ja, ik kan je nu wel boeken gaan aanraden maar ze zijn haast nergens te krijgen, dus ik weet niet of je er veel aan hebt :')
    En ik ben slecht in samenvattingen geven.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb voor Engels Harry Potter gelezen. Maar ik weet niet of je literatuur moet hebben? Zo ja: geen idee.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Private Peaceful.
    Echt een prachtig boek, over een jonge soldaat die bij het leger gaat in de eerste wereldoorlog. Ik vind het écht een heel mooi boek, echt een aanrader.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Before I die - Jenny Downham, War of the Worlds - H.G.Wells.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Jane Eyre is prachtig!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Bedankt allemaal! Er zitten indd een paar tussen die me heel goed lijken! Harry Potter en Twilight mag ik indd niet doen. En Alice in Wonderland ook niet, kom ik achter. Jammer, want die leek me wel leuk eigenlijk!

    Iemand nog meer suggesties? (:

    De boeken van Dan Brown zijn ook echt aanraders, The Da Vinci Code etc.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jane Austen, Emily brönte?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Alice in Wonderland niet? D: Het is een klassieker! Wat een cultuurbarbaren -gaat boos in een hoekje zitten-

    Moet het een literatuur boek zijn?
    Dan moet je namelijk Never Let Me Go lezen, echt zo'n mooi boek, en het is niet zo heel moeilijk te lezen en literatuur.
    En anders misschien Lolita? Die is ook mooi heb ik gehoord :')

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 19:37 ]


    As travars

    Woman in white - Wilkie Collins


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.