• Als ik een meeting in Steenwijk (Overijssel) organiseer, wie komt er dan? Het zou dan in het begin van de zomervakantie zijn, denk ik. Of in het weekend. Zolang iedereen maar kan.

    Oké, kennelijk vond niemand dat goed genoeg... ook al kennen ze die prachtige plek niet. Dus hier een nieuw idee: op 13 Augustus organiseer ik een meeting voor de gebruikers van deviantART in het Goffert park van Nijmegen. Sommigen komen zelfs uit Duitsland - want zij zijn bereid te reizen omdat ze weten hoe leuk het is. Dus als iemand wil komen, ben je uitgenodigd.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 11:14 ]


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    waar ligt dat zo plus minus?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pemberley schreef:
    waar ligt dat zo plus minus?


    Volgens mij ergens in de kop van Overijssel. Tegen Drenthe aan.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    damn nog te ver weg:( srry kan dan niet komen, te weinig geld..

    als het nou iets meer naar beneden was.. kon ik wss wel:)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Hmm, in de kop van Overijssel is mij toch wel een beetje ver. Ik woon in Twente D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Hmm, in de kop van Overijssel is mij toch wel een beetje ver. Ik woon in Twente D:


    Dat valt toch best mee? Toen ik nog in Drenthe woonde ben ik eens helemaal naar Noord-Brabant gegaan voor een meeting. En nu ga ik ook nog steeds naar het puntje van Limburg om naar de EFF te gaan.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Beetje ver weg, en is Steenwijk niet heel klein? Ik woon net als Defensive in Twente..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Daar woon ik dan dichtbij want ik woon in Drenthe (;
    maar krijg m'n ouders toch nooit zover om me erheen te laten gaan


    Not all those who wander are lost.

    BEL0VED schreef:
    Beetje ver weg, en is Steenwijk niet heel klein? Ik woon net als Defensive in Twente..


    Moet Steenwijk groot zijn om een mooi, geschikt park te hebben? Zover is het niet hoor. Ik ga ook elk jaar naar het puntje van Limburg om een dagje naar de EFF te gaan.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Utrecht is centraal, is voor iedereen bereikbaar


    Signature:

    België, dus neen, sorry (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mheh te ver weg (":


    Only those who listen can hear

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Moet Steenwijk groot zijn om een mooi, geschikt park te hebben? Zover is het niet hoor. Ik ga ook elk jaar naar het puntje van Limburg om een dagje naar de EFF te gaan.

    Maar als het iets groot is heb je kans dat mensen er makkelijker geraken met bus of trein.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ben ook wel eens naar een meeting in Groningen gegaan, maar tegenwoordig moet ik op mijn geld letten en het kaartje kost 33 euro voor een retourtje. Dus sorry, iets te duur.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    BigTimeLove schreef:
    damn nog te ver weg:( srry kan dan niet komen, te weinig geld..

    als het nou iets meer naar beneden was.. kon ik wss wel:)


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Maar als het iets groot is heb je kans dat mensen er makkelijker geraken met bus of trein.


    Het is juist goed te bereiken met de trein. Het station ligt zowat naast het park en de bussen, weet ik niet precies, maar voor mij werken die ook goed. Vanaf het station is het op loop afstand.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.