• Als ik een meeting in Steenwijk (Overijssel) organiseer, wie komt er dan? Het zou dan in het begin van de zomervakantie zijn, denk ik. Of in het weekend. Zolang iedereen maar kan.

    Oké, kennelijk vond niemand dat goed genoeg... ook al kennen ze die prachtige plek niet. Dus hier een nieuw idee: op 13 Augustus organiseer ik een meeting voor de gebruikers van deviantART in het Goffert park van Nijmegen. Sommigen komen zelfs uit Duitsland - want zij zijn bereid te reizen omdat ze weten hoe leuk het is. Dus als iemand wil komen, ben je uitgenodigd.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 11:14 ]


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Defensive schreef:
    Ik ben ook wel eens naar een meeting in Groningen gegaan, maar tegenwoordig moet ik op mijn geld letten en het kaartje kost 33 euro voor een retourtje. Dus sorry, iets te duur.


    Jeumig, dat is best duur. Nee, dat snap ik.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Moet Steenwijk groot zijn om een mooi, geschikt park te hebben? Zover is het niet hoor. Ik ga ook elk jaar naar het puntje van Limburg om een dagje naar de EFF te gaan.

    Mwah, geen zin om de hele dag in een park te gaan rondhangen ofzo. I skip.


    No growth of the heart is ever a waste

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Het is juist goed te bereiken met de trein. Het station ligt zowat naast het park en de bussen, weet ik niet precies, maar voor mij werken die ook goed. Vanaf het station is het op loop afstand.


    ja maar stoptreinen en intercitys he, dat is niet gelijk, velen moeten dan ws langer wachten ofzo op het station etc. En er zijn veel reisleeks, dus als ze nou ook nog es naar een onbekend plaatsje moeten reizen... waarom niet gewoon direct in drenthe dan ofzoiets? Ik organiseer ook niks in mijn eigen plaats maar in Den Bosch omdat dat gewoon handiger is.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    ja maar stoptreinen en intercitys he, dat is niet gelijk, velen moeten dan ws langer wachten ofzo op het station etc. En er zijn veel reisleeks, dus als ze nou ook nog es naar een onbekend plaatsje moeten reizen... waarom niet gewoon direct in drenthe dan ofzoiets? Ik organiseer ook niks in mijn eigen plaats maar in Den Bosch omdat dat gewoon handiger is.


    Steenwijk is niet mijn eigen plaats, lieve schat. En zover ik weet is het handig te bereiken. Ik Zwolle verdwaal je makkelijker dan in Steenwijk, en hetzelfde geld voor Meppel.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    C18 schreef:
    (...)
    Mwah, geen zin om de hele dag in een park te gaan rondhangen ofzo. I skip.


    Dan heb je geen idee hoe leuk dat kan zijn. :/


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Als het nou in Emmen was had ik gekomen.
    maar nu niet, helaas.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Steenwijk is niet mijn eigen plaats, lieve schat. En zover ik weet is het handig te bereiken. In Zwolle verdwaal je makkelijker dan in Steenwijk, en hetzelfde geld voor Meppel.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Mummelwummel schreef:
    Als het nou in Emmen was had ik gekomen.
    maar nu niet, helaas.


    Emmen en Steenwijk liggen niet erg ver uit elkaar.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Emmen en Steenwijk liggen niet erg ver uit elkaar.


    Daar heb ik geen idee van:X
    Ken Steenwijk niet eens xD


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Renervatio schreef:
    (...)

    Daar heb ik geen idee van:X
    Ken Steenwijk niet eens xD


    Zeg het dan ook niet..


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.