Niet mee eens, sommigen ontwikkelen zich seksueel vroeger dan anderen. Waarom zou iemand van 14 die vroeg rijp is dan geen verhaal met een stout kantje mogen schrijven.
Beter dat dan rond te gaan neuken als een nymfo.
I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.
Voor mij is de leeftijd meer een indicatie hier. Als er [16+] achter staat, dan weet je dat er heftige dingen in voor kunnen komen. Dus als je daar niet tegen kan, dan moet je dat niet lezen, ondanks je 16+ bent of niet. Dan maakt het ook niet uit wie het schrijft, want degene die het schrijft kan er dan wel tegen.
3AM schreef:
Voor mij is de leeftijd meer een indicatie hier. Als er [16+] achter staat, dan weet je dat er heftige dingen in voor kunnen komen. Dus als je daar niet tegen kan, dan moet je dat niet lezen, ondanks je 16+ bent of niet. Dan maakt het ook niet uit wie het schrijft, want degene die het schrijft kan er dan wel tegen.
Champagne schreef:
Als we er vanuit gaan dat 16+ voornamelijk erotische verhalen zijn, dan ben ik het nog steeds niet eens met de stelling.. Het [16+] erachter geeft alleen maar aan dat er iets van seks in voorkomt. 12-jarigen lezen het ook wel.. Het heeft dus niks meer met leeftijd te maken, maar met het onderwerp. Een 15-jarige kan ook een heel goed verhaal over vrouwenhandel of wat dan ook schrijven.