• Ik moet voor gym een extra opdracht doen omdat ik anders niet over ga. Maar warschijnlijk is dat een warming up verzinnnen, maar ik weet niks leuks. Aangezien ik het zelf ook moet doen wil ik wel iets leuks doen, dus ik dacht zelf aan dat kleuterspelletje dansen stilstaan, maar ja, we zijn wel een tweede klas. Maar weet iemand anders iets leuks, want ik wil dan natuurlijk wel iets leuks en sportiefs doen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Voetballen? :9~
    Deden we vandaag ook.

    Of mattenoorlog ofso iets? -zelf vind ik dat echt droog-


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Tienbal is altijd leuk?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Laat ze eerst vijf rondjes rennen, dan 20 keer pompen en dan 100 sit-ups doen :9~


    Has no one told you she's not breathing?

    Amused schreef:
    Tienbal is altijd leuk?


    Ik ben gemeen xoxo

    BlueElephant schreef:
    Laat ze eerst vijf rondjes rennen, dan 20 keer pompen en dan 100 sit-ups doen :9~

    Nee, tien minuten rennen met tussendoor sprinten, dan 20 push-ups, dan 50 beenlifts, dan 50 sit-ups en vervolgens weer sprinten.


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    (...)
    Nee, tien minuten rennen met tussendoor sprinten, dan 20 push-ups, dan 50 beenlifts, dan 50 sit-ups en vervolgens weer sprinten.


    Eh, ik moet dit doen als straf he, dus ik ben zelf niet echt sportief en moet zelf warschijnlijk ook mee doen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    - Deel de klas op in twee groepen, ze moeten allebei in een rij gaan staan.
    - Je kiest 4 sporten uit, bijv. hockey, voetbal, basketbal en trefbal.
    - Dan roep je een nummer, bijv. 'vier!'. Dan moeten de 4 mensen die vooraan zitten vanaf de middellijn 4x op en neer rennen. Er zijn op dat moment dus 8 mensen in het veld, van elke groep 4.
    - Dan pas gooi je een bal in het veld (hockeybal, voetbal, enz.)
    - Nou, en dan is het een wedstrijdje ;3.

    Zo kan je dus ook een tegen een, twaalf tegen twaalf enz.


    It's time to be happy again.

    Nee, doe tikkertje in een ketting xD
    Dat is heel kinderachtig maar dat doen wij altijd op school.
    2 tikkers nemen elkaars handjes vast en als je iemand anders tikt moet die ook aan de ketting hangen. En als je met 4 hangt moet je terug splitsen in 2.
    Belangrijk: als je begint als tikker, samen met een leuke jongen, dan mag je heel het spel zijn hand vasthouden!


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Kringspelletjes zoals zakdoekleggen en vlaggenstok mogen zeker niet? Want dan moet je ook lopen. ;')
    En anders jagerbal ofzo?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wow, je had me meteen moeten vragen, ik ben de sportexpert, haha. :')
    Wat ik altijd leuk vind als opwarming is om rugby te spelen, er zal zeker weten ergens een rugbybal liggen of anders vraag je aan je leerkracht of die weet waar je dat kan halen. Dat is dus écht leuk!
    Je kan bijvoorbeeld stretching doen als opwarmiing, dat is echt supergoe om te doen. Dus met je vingers tot je tenen, dan je rug hollen, etc. Zoek op youtube gewoon stretching oefeningen.
    Je kan ook hockey, voetbal of volleybal spelen. Badminton is ook héél erg leuk!
    En bv als jullie met 2 ploegen spelen moet de verloren ploeg 10 push-ups doen! : D
    Haha, wanneer moet je het doen. Dan kom ik gewoon coachen. :')


    Where there is a sea there are pirates...

    Simpel wij deden altijd tikkertje, of toch vaak. Maar doe het dan op verschillende manieren. Laat iedereen dribbelen met een basketbal en dan moet de tikker proberen om de basketbal weg te slaan. Lukt dat is de ene getikt en moet die blijven staan. (wel eerst bal halen)
    En zo kan je er oneindig veel versies op maken.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Yoga, heb ik eens met een vriendin gedaan en dat was melig x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    haha wij deden weleens een mat in het midden leggen, er zijn 2 mensen in het veld, de rest van de klas moet naar de andere kant van de zaal rennen, en dan moeten de 2 mensen die in het veld staan, de mensen die heen en weer rennen op de mat tillen / trekken of hoe dan ook haha, en als je dan op de mat bent getrokken, moet je helpen (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    De gymleraar laat ons altijd pitten zakjes roof doen -__-"


    Only those who listen can hear

    Ik moest ook een keer een opwarming verzinnen. We hebben old-school trefbal gedaan. Simpel, maar iedereen vond het leuk (:


    Caution first, always.