• Sambal/pepersaus of andere hete sauzen zijn ...Stemmen maar!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Fragile schreef:
    Ik eet het bijna overal bij :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn favoriet blijft een broodje kipfilet in pepersaus met een extra laag sambal._O_


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    Mijn favoriet blijft een broodje kipfilet in pepersaus met een extra laag sambal._O_

    Oh gosh, dat klinkt echt lekker, dat moet ik eens proberen~! :9~


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Apate schreef:
    (...)
    Oh gosh, dat klinkt echt lekker, dat moet ik eens proberen~! :9~


    Ja en dan komkommer en rode uitjes erbij doen! Heerlijk! De komkommer maakt het trouwens ook weer wat zachter met die sambal en die combinatie is heerlijk!
    Dat broodje moet je trouwens wel heel even in een grill leggen hoor, die Surinaamse broodjes zijn dan 't lekkerste als ze warm en een klein beetje krokant zijn. :9~


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Ja en dan komkommer en rode uitjes erbij doen! Heerlijk! De komkommer maakt het trouwens ook weer wat zachter met die sambal en die combinatie is heerlijk!
    Dat broodje moet je trouwens wel heel even in een grill leggen hoor, die Surinaamse broodjes zijn dan 't lekkerste als ze warm en een klein beetje krokant zijn. :9~

    Omydevil, weetje, ik kom voortaan naar jou als ik dit soort dingen wil weten. :9~ Ik ga het eens aan mijn moeder vragen, ik ben zelf namelijk te lui om dat te maken, haha. (AA)
    Maar super nice, ik krijg er nu al honger van. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fragile schreef:
    Ik eet het bijna overal bij :'D


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Oeh nee voor mij niks te pittigs, ben altijd bang dat er dan vlammetjes uit me kont komen van de hitte.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'