• Sambal/pepersaus of andere hete sauzen zijn ...Stemmen maar!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Zijn heet, haha:P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Zijn heet, haha:P


    Flauw hoor! Ik dacht altijd dat jij alles lust? :P


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Flauw hoor! Ik dacht altijd dat jij alles lust? :P
    Hahaha, ik lust het ook wel, maar in geringe mate :P


    Life is hard and then we die

    Ik vind het wel lekker, maar het hangt wel af van de rest van het gerecht. En van teveel raak je aan de spetterpoep.


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    Ik vind het wel lekker, maar het hangt wel af van de rest van het gerecht. En van teveel raak je aan de spetterpoep.
    _O_


    Life is hard and then we die

    Beleza schreef:
    Ik vind het wel lekker, maar het hangt wel af van de rest van het gerecht. En van teveel raak je aan de spetterpoep.


    SLOAN.

    Lekker + Heet ;P ik vind heet wel lekker ;D alleen bij mij is et net alsof et gwn heter is dan bij de rest ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Beleza schreef:
    Ik vind het wel lekker, maar het hangt wel af van de rest van het gerecht. En van teveel raak je aan de spetterpoep.


    Ah welnee! :P
    Al staat je hol wel in de fik als je echt hete saus hebt. Tabasco o.i.d bijv. :P


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Bump


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Heet! Maar als je heeeeel weinig bij je gerecht doet smaakt het wel.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Tabasco is lekker _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik eet het bijna overal bij :'D

    Wauw, zoiets moet je aan m'n vader vragen.
    Die gooit echt 10 liter van dat spul op z'n avondmaaltijd.
    Oja, en hij doet ook overal olijfolie overheen en rucola.

    Fragile schreef:
    Ik eet het bijna overal bij :'D


    Ik ook. :9~


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    I chose hot :'D
    Zelf eet ik er niet veel van.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.