• Ghehe, zoals ik ooit een keer vertelde, ben ik HSP-er (hooggevoelig dus). Dat heb je al sinds je aangeboren bent en meestal worden de kinderen die dat hebben 'regenboogkinderen' genoemd.
    Ik ben vanaf jongs af aan altijd al het buitenbeentje van de klas geweest en mijn coach vertelde dat dat kwam omdat jonge kinderen sneller aanvoelen dat iemand anders was. Ik was (ben) dus anders, aangezien een prikkel van buitenaf tien keer zo hard aankomt op mij dan op iemand anders.

Nou in ieder geval, vroeger heb ik wel eens dingen meegemaakt en eigenlijk wil ik dit afsluiten met een tattoo. Ik kan vanaf jongs af aan ook niet leven zonder muziek dus ik zat te denken aan iets.
    Noten staan altijd in een paar streepjes (ben vergeten hoe dat heet) en die dingen wil ik in regenboogkleuren doen en een beetje met bochtjes etc, daartussen in wil ik een aantal zwarte muzieknootjes doen.
    Deze tattoo neem ik dan op mijn enkel en gaat richting mijn voet lopen.
    Wat vinden jullie van dit idee en hebben jullie tattoo? Foto misschien?

[ topic verplaatst door een moderator ]

Ik ben gemeen xoxo

Streepjes = Notenbalken. :Y)
    En ik bind het best een cool idee. _O_

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Beleza schreef:

Ongeveer zoiets, alleen dan net iets anders.
    Mijn vriend wil hem graag voor mij ontwerpen en de persoon die het tattooeerd zal er ook nog wel het een en ander aan veranderen als dat nodig is.
    Dat uiteinde vind ik namelijk verschrikkelijk

Ziet er supermooi uit! En ik vind het ook een goed idee omdat het echt veel voor je betekend!
    &ik heb geen tattoo. xd

Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

deze vond ik ergens:

beetje simpel (:

Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

Heb zelf zes tattoo's (zal straks wel wat foto's posten)
    Hou er rekening mee dat lichtgeel geen optie is voor een tattoo, dat zal een lijn worden die je amper/niet ziet..

Ik zou hem van mijn ouders misschien al op mijn zestiende mogen, alleen de tattoo-shop bij ons in het dorp tattoert pas vanaf je 18de, omdat je dan pas beter een keus zou kunnen maken :@

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

Ik wil tegen die tijd iets met dieren, ik heb echt iets met dieren en ze zijn belangrijk voor me

[ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 19:24 ]

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

Hel schreef:
    Heb zelf zes tattoo's (zal straks wel wat foto's posten)
    Hou er rekening mee dat lichtgeel geen optie is voor een tattoo, dat zal een lijn worden die je amper/niet ziet..

Ja, daar vinden we nog wel een oplossing op!
    Bedankt voor het melden iig ; )

Ik ben gemeen xoxo

lol leuke idee _O_

Shoganai i ne~