• een vriendin van mij, was egt helemaal fan van th.

    maar toen hoorde ze van iemand dat bill geen maagd meer is. dat vond ze zo erg, dat ze nu geen fan meer is. alleen omdat bill een pleziertje heeft gehad! ^^

    ik vind da dus egt niet normaal! kom op! dan ben je gwn nooit een echte fan geweest! ik heb er dus ook ruzie met haar over gehad, nu negeert ze me! oO

    wat vinden jullie?


    Tears falling down because you break my heart...

    dat het belachelijk is om daar ruzie over te maken :-)Oh , en haar keuze toch ?

    Moet zij weten ^^ Als zij geen fan meer is omdat ze vind dat Tom z'n dreadlocks afgezaagd zijn is dat toch haar probleeem^^

    Onzin,, Ik bedoel,, Ik bedoel,, dat moet hij tog lekker weten,, en hoezo zou je geen fan meer zijn,, omdat je de hoop zou verliesen,, met hem in bed te duiken >.< Ik beodel maar,, Dat zou tog nooit gebeuren! dus hoezo zou je dan ook geen fan meer ijzn?!


    Dunno ><

    dat het belachelijk is om daar ruzie over te maken :-)


    xD

    het was ook niet echt ruzie ofzoo...ik heb het gwn gezegd...maar ja, zij werd helemaal boos omdat ik het raar vond :O


    Tears falling down because you break my heart...

    Moet zij weten x] Wel vaag maarja. Misschien was het voor haar gewoon een 'reden' om er uiteindelijk vanaf te zijn ofz? x]


    Mew <3

    Whaha, als dat meisje zou ik juist blij zijn x'D
    Je maakt dan toch veel meer kans om met hem het bed in te duiken?! Wand dat heeft hij het gewoon al een keer gedaan en bn jij misschien de volgende... Ik snap haar logica niet x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Haar probleem.. x3 niet het jouwe..x3


    We can only learn to love by loving.