• Ghehe, zoals ik ooit een keer vertelde, ben ik HSP-er (hooggevoelig dus). Dat heb je al sinds je aangeboren bent en meestal worden de kinderen die dat hebben 'regenboogkinderen' genoemd.
    Ik ben vanaf jongs af aan altijd al het buitenbeentje van de klas geweest en mijn coach vertelde dat dat kwam omdat jonge kinderen sneller aanvoelen dat iemand anders was. Ik was (ben) dus anders, aangezien een prikkel van buitenaf tien keer zo hard aankomt op mij dan op iemand anders.

    Nou in ieder geval, vroeger heb ik wel eens dingen meegemaakt en eigenlijk wil ik dit afsluiten met een tattoo. Ik kan vanaf jongs af aan ook niet leven zonder muziek dus ik zat te denken aan iets.
    Noten staan altijd in een paar streepjes (ben vergeten hoe dat heet) en die dingen wil ik in regenboogkleuren doen en een beetje met bochtjes etc, daartussen in wil ik een aantal zwarte muzieknootjes doen.
    Deze tattoo neem ik dan op mijn enkel en gaat richting mijn voet lopen.
    Wat vinden jullie van dit idee en hebben jullie tattoo? Foto misschien?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik vind het een superidee, vooral omdat het wat voor jóu betekent.
    Ik neem over 2 jaar een tattoo, dus ik heb hem nog niet.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Zoek eens op deviantart, of weheartit. Misschien kun je daar een paar voorbeelden pakken en vragen of degene die je gaat tatoeëren (???) die dingen kan samenvoegen tot een mooi geheel, met bv. nog wat aanpassingen. Ken je niemand die goed kan tekenen anders? want ik vind het wel een heeeeel leuk idee, zoals ik het me nu voorstel (:


    Rainbows on my staircase ~

    Hm ik denk dat het een beetje druk wordt als je die notenbalk in de vorm van een regenboog gaat doen. Met de kleuren lijkt het me wel gaaf maar ik zie het totaalplaatje niet echt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    BEL0VED schreef:
    Ik vind het een superidee, vooral omdat het wat voor jóu betekent.
    Ik neem over 2 jaar een tattoo, dus ik heb hem nog niet.

    Ik wil hem ook over twee jaar -nadat ik mijn moeder zover heb gekregen dat ze niet met een kaasschaaf achter me aan gaat zitten wanneer ik hem eindelijk gezet heb-


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik vind het wel een mooi idee omdat het veel voor je betekent:)

    Erato schreef:
    Hm ik denk dat het een beetje druk wordt als je die notenbalk in de vorm van een regenboog gaat doen. Met de kleuren lijkt het me wel gaaf maar ik zie het totaalplaatje niet echt.

    Nee het is niet echt een regenboogje. Je moet gewoon die lijnen voorstellen in kleur (dus ipv zwart zijn die lijnen gekleurd, niet dat witte middenstuk) en het zal ook niet een halfrondje worden..


    Ik ben gemeen xoxo

    Oh, dan kan het inderdaad mooi worden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Beleza schreef:
    (...)
    Ik wil hem ook over twee jaar -nadat ik mijn moeder zover heb gekregen dat ze niet met een kaasschaaf achter me aan gaat zitten wanneer ik hem eindelijk gezet heb-

    Heuj, je bent niet de enige wiens moeder het verbiedt, de mijne gaat hem eraf schrobben met een staalborstel :'D

    Beleza schreef:
    (...)
    Ik wil hem ook over twee jaar -nadat ik mijn moeder zover heb gekregen dat ze niet met een kaasschaaf achter me aan gaat zitten wanneer ik hem eindelijk gezet heb-

    Haha, als je 18 bent mag je zelf beslissen (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vind tattoo's met kleuren eerlijk gezegd nooit mooi.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn


    Ongeveer zoiets, alleen dan net iets anders.
    Mijn vriend wil hem graag voor mij ontwerpen en de persoon die het tattooeerd zal er ook nog wel het een en ander aan veranderen als dat nodig is.
    Dat uiteinde vind ik namelijk verschrikkelijk

    [ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 18:34 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    BEL0VED schreef:
    (...)
    Haha, als je 18 bent mag je zelf beslissen (:

    Ja dat zei ik ook, maar als ze het ziet krijg ik voor eeuwig ruzie met haar, tenzij ik het huis uit ben, en daar heb ik geen zin in.


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    (...)
    Ja dat zei ik ook, maar als ze het ziet krijg ik voor eeuwig ruzie met haar, tenzij ik het huis uit ben, en daar heb ik geen zin in.

    Hmmh ja oke. Mijn moeder zegt dat als ik 18 ben ik vooral moet doen wat ik zelf wil. En over dat plaatje als je tattoo, ik zou die rechter uiteinden schrappen want ik vind het er te druk bij staan :x

    [ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 18:43 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    BEL0VED schreef:
    (...)
    Hmmh ja oke. Mijn moeder zegt dat als ik 18 ben ik vooral moet doen wat ik zelf wil. En over dat plaatje als je tattoo, ik zou die rechter uiteinden schrappen want ik vind het er te druk bij staan :x

    Ja, het begin vind ik mooi tot ongeveer de helft. Laat het zo doorgaan dus zoals het begin is. De lijnen blijven dat dicht bij elkaar en ik vind dat gewoon mooier!


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    (...)
    Ja, het begin vind ik mooi tot ongeveer de helft. Laat het zo doorgaan dus zoals het begin is. De lijnen blijven dat dicht bij elkaar en ik vind dat gewoon mooier!

    Ja, ik bedoelde precies dat! (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42