• Vandaag had ik mijn examen van cultuurwetenschappen en er was stukje waar je begrippen moest uitleggen. Aangezien we een deel over ons rechtsysteem hadden, was het dus niet verwonderlijk dat het woord 'magistraat' daarin stond. Laat ik nou net dat stukje vergeten te leren zijn zeker. Ik wist dus niet echt niet wat dat precies was. Oké, het is iemand ivm het rechtsstyeem maar god jeetje, nee ik wist het niet.
    En normaal zou ik zo'n dingen niet doen, maar vandaag deed ik het toch.
    Ik heb opgeschreven als antwoord:
    De Wegisweg, een straat vol magie.
    Ik weet wel dat het dom is om zoeits op je examen in te vullen, maar ik wist het antwoord toch niet en hij gaat daar toch geen punten voor aftrekken :--)
    Dan heeft de leerkracht nog eens een idioot lachertje tijdens het verbeteren.
    Ik kon ook appelmoes opgeschreven hebben, bedenk ik me net.

    Haha nee nog nooit gedaan. Al zullen mijn leraren het wel héél grappig hebben gevonden.


    Alleen maar tranen van geluk

    Square schreef:
    Die is wel leuk. Maar het meest geniaal blijf ik toch nog altijd een jongen uit mijn klas vinden. Er was een vraag waar bij stond "motiveer je antwoord". Dus hij schreef; "Hup antwoord hup!" :Y)
    Hahahah, ok, ik heb een lachbui :'D Prachtig, geniaal


    Life is hard and then we die

    Crosses schreef:
    Ik schrijf dan altijd op: 'Hebben we niet gehad, hoor.' XD
    Doe ik ook altijd :P


    Life is hard and then we die

    GayShark schreef:
    Iemand die ik ken had examen filosofie, toen moest hij bewijzen dat de stoel waar hij opzat niet echt kon zijn had hij opgeschreven: "Welke stoel?" En kreeg hij volle punten xd
    Altijd als ik een antwoord niet weet schrijf ik 'broccolinator!' als antwoord. (het is zelfs een keertje goed gerekend :X)


    Die is eerste is geniaal ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    'Ik durf te wedden om een cola dat u het antwoord ook niet weet.'
    'Mevrouw, ik ben blond.'
    'Lol, dat hebben we niet geleerd.'
    'Frans examen? We hadden toch Engels? Ik staak.'
    'Euh, ik zal het even aan mijn handboek vragen.'
    'Savoir? SAVOIR? Ik weet niets hoe je avoir vervoegt mevrouw.'
    'Teacher, y u so mean?'

    Mijn leerkracht Frans kon er niet om lachen xd


    Olive

    Ophelia schreef:
    'Ik durf te wedden om een cola dat u het antwoord ook niet weet.'
    'Mevrouw, ik ben blond.'
    'Lol, dat hebben we niet geleerd.'
    'Frans examen? We hadden toch Engels? Ik staak.'
    'Euh, ik zal het even aan mijn handboek vragen.'
    'Savoir? SAVOIR? Ik weet niets hoe je avoir vervoegt mevrouw.'
    'Teacher, y u so mean?'

    Mijn leerkracht Frans kon er niet om lachen xd

    En dan vraag je je af waarom die een hekel aan je heeft.

    Cellophane schreef:
    (...)
    En dan vraag je je af waarom die een hekel aan je heeft.


    Nee, ik snap dat niet. Ze mag er meer verwachten. Oh, ik teken altijd kabouters op mijn examen en bij wiskunde zet ik bij die moeilijke vragen: 'Als ik dat wist mevrouw, zat ik nu niet hier met verving ik jou plaats.'
    Il heb er een half puntje voor gekregen.


    Olive

    Haha op een wiskunde pw, ging ik tot 300 tellen omdat ik de som niet snapte en met meerkeuze als ik eht neit weet doe ik ienemienemutte. Werkt bijna altijd. (nerd)


    We're all mad here.

    Ik heb eens bij een frans proefwerk op achterkant van een blaadje helemaal vol getekend.. vond ze niet leuk.. mocht niet weer doen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Als ik het niet weet, dan teken ik een verdrietig gezichtje. Of ik schrijf iets stoms op zoals; "Als ik dat nou eens wist he, dan had ik vast een hoger punt gekregen!"

    Haha, genius. Als ik het niet weet schrijf ik ook zulke dingen op:

    'Meh, dat kan ik niet lezen bij Hélène!' (Zij zit naast mij)
    'Dat staat niet op mijn spiekbriefje.'
    'Meneer/mevrouw, ik klaag u aan wegens te moeilijke vragen stellen.'
    'Twee emmertjes water halen, twee emmertjes pompen..'
    'Omdat het kan!' (Meestal bij waarom - vragen of course)


    everything, in time