Vandaag had ik mijn examen van cultuurwetenschappen en er was stukje waar je begrippen moest uitleggen. Aangezien we een deel over ons rechtsysteem hadden, was het dus niet verwonderlijk dat het woord 'magistraat' daarin stond. Laat ik nou net dat stukje vergeten te leren zijn zeker. Ik wist dus niet echt niet wat dat precies was. Oké, het is iemand ivm het rechtsstyeem maar god jeetje, nee ik wist het niet.
En normaal zou ik zo'n dingen niet doen, maar vandaag deed ik het toch.
Ik heb opgeschreven als antwoord:
De Wegisweg, een straat vol magie.
Ik weet wel dat het dom is om zoeits op je examen in te vullen, maar ik wist het antwoord toch niet en hij gaat daar toch geen punten voor aftrekken :--)
Dan heeft de leerkracht nog eens een idioot lachertje tijdens het verbeteren.
Ik kon ook appelmoes opgeschreven hebben, bedenk ik me net.
-
6 juni 2011 - 16:566 juni 2011 - 16:59
Haha, ik doe altijd mijn best om iets op te schrijven dat toch nog juist kan zijn, ook al weet ik helemaal niets.
Maar die is wel leuk. :'DLet the Night embrace you
6 juni 2011 - 17:00Kanon schreef:
Haha, ik doe altijd mijn best om iets op te schrijven dat toch nog juist kan zijn, ook al weet ik helemaal niets.
Maar die is wel leuk. :'D
Normaal doe ik dat ook, maar nu had ik echt geen flauw benul :'D6 juni 2011 - 17:01Ik heb wel vaker zo'n domme antwoorden opgeschreven.
I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'
6 juni 2011 - 17:02WOOOW
die moet wel goedgerekend worden anders ga ik een mailtje naar hem sturen
Echt geniaal zoiets op je Examen zetten
Respect"Delaying death is one of my favourite hobbies."
6 juni 2011 - 17:02Als ik het écht niet weet, bijvoorbeeld met wiskunde, schrijf ik 'kaas' op.
Of een pokerface-poppetje. :'DZoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.
6 juni 2011 - 17:03Hahaha ik heb dat bij maatschappijleer heel vaak gedaan!
Dan moesten we de vragen van een hoofdstuk beantwoorden zonder boek (nadat je geleerd had) en die in een schrift opschrijven voor een cijfer (dat waren zijn toetsen) maar bureaucratie enzo wist ik dus echt niet dus had ik iets opgeschreven als dat is een bureau met een cratie blablabla (heel verhaal omheen) en dat heb ik daar heel vaak gedaan! x'D
En die leraar bij het nakijken: "Van wie is dit schrift?" ik hield maar mijn mond en hij had de grootste lol! En ik zou echt een 2 hebben moeten gehad voor die hele toets maar ik kreeg een 9 omdat die mijn antwoorden zo grappig vond x'Ddream, dare, fly!
6 juni 2011 - 17:03Uilskuiken schreef:
Als ik het écht niet weet, bijvoorbeeld met wiskunde, schrijf ik 'kaas' op.
Of een pokerface-poppetje. :'D
hahah :'D6 juni 2011 - 17:04Roadie schreef:
Hahaha ik heb dat bij maatschappijleer heel vaak gedaan!
Dan moesten we de vragen van een hoofdstuk beantwoorden zonder boek (nadat je geleerd had) en die in een schrift opschrijven voor een cijfer (dat waren zijn toetsen) maar bureaucratie enzo wist ik dus echt niet dus had ik iets opgeschreven als dat is een bureau met een cratie blablabla (heel verhaal omheen) en dat heb ik daar heel vaak gedaan! x'D
En die leraar bij het nakijken: "Van wie is dit schrift?" ik hield maar mijn mond en hij had de grootste lol! En ik zou echt een 2 hebben moeten gehad voor die hele toets maar ik kreeg een 9 omdat die mijn antwoorden zo grappig vond x'D
Haha, ik heb echt al vaak zo'n dingen gezien, geniaal altijd :'D6 juni 2011 - 17:04Wishful schreef:
Ik heb wel vaker zo'n domme antwoorden opgeschreven.This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.
6 juni 2011 - 17:06Zo'n jongen uit mijn klas had kaaslollie's achter op zijn proefwerk getekend.
Kill them with kindness.
6 juni 2011 - 17:06Wel geniaal om dat op te schrijven Ik heb dat nog nooit gedaan eigenlijk.
"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"
6 juni 2011 - 17:08Ik wist ook ooit een keertje het antwoord op een vraag niet meer, maar toevallig wel nog waar in de cursus het stond, dus vulde ik maar in:
'zie cursus p. 37'
Geen punt voor gekregen though[ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 17:09 ]
I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.
6 juni 2011 - 17:10ik doe altijd smurf en vogel als antwoorden
He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."
6 juni 2011 - 17:20Erato schreef:
Ik wist ook ooit een keertje het antwoord op een vraag niet meer, maar toevallig wel nog waar in de cursus het stond, dus vulde ik maar in:
'zie cursus p. 37'
Geen punt voor gekregen though
Op de dag dat ik dat kan, wacht ik nog :'D6 juni 2011 - 17:26