• Vandaag had ik mijn examen van cultuurwetenschappen en er was stukje waar je begrippen moest uitleggen. Aangezien we een deel over ons rechtsysteem hadden, was het dus niet verwonderlijk dat het woord 'magistraat' daarin stond. Laat ik nou net dat stukje vergeten te leren zijn zeker. Ik wist dus niet echt niet wat dat precies was. Oké, het is iemand ivm het rechtsstyeem maar god jeetje, nee ik wist het niet.
    En normaal zou ik zo'n dingen niet doen, maar vandaag deed ik het toch.
    Ik heb opgeschreven als antwoord:
    De Wegisweg, een straat vol magie.
    Ik weet wel dat het dom is om zoeits op je examen in te vullen, maar ik wist het antwoord toch niet en hij gaat daar toch geen punten voor aftrekken :--)
    Dan heeft de leerkracht nog eens een idioot lachertje tijdens het verbeteren.
    Ik kon ook appelmoes opgeschreven hebben, bedenk ik me net.

    Square schreef:
    Die is wel leuk. Maar het meest geniaal blijf ik toch nog altijd een jongen uit mijn klas vinden. Er was een vraag waar bij stond "motiveer je antwoord". Dus hij schreef; "Hup antwoord hup!" :Y)

    Geniaal x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Square schreef:
    Die is wel leuk. Maar het meest geniaal blijf ik toch nog altijd een jongen uit mijn klas vinden. Er was een vraag waar bij stond "motiveer je antwoord". Dus hij schreef; "Hup antwoord hup!" :Y)

    Ohjeetje, die onthou ik. :'D

    Dat doet me aan zoiets denken:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sapphira schreef:
    Dat doet me aan zoiets denken:


    Haha daar zou ik ook meteen aan denken!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Erato schreef:
    (...)
    Haha daar zou ik ook meteen aan denken!


    Jaa toch? Ik bodoel, wie niet? Het is toch ook gewoon zo?(cat)(cat)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Square schreef:
    Die is wel leuk. Maar het meest geniaal blijf ik toch nog altijd een jongen uit mijn klas vinden. Er was een vraag waar bij stond "motiveer je antwoord". Dus hij schreef; "Hup antwoord hup!" :Y)


    die is geniaal XD


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ja, dat had ik heel vaak bij wiskunde. In het begin deed ik nog heel hard mijn best maar toen vast stond dat ik toch bleef zitten dacht ik zo van "Ach, sterf dan ook maar" en toen schreef ik antwoorden op als:
    "Hoe moet ik dat weten?"
    "Pak je rekenmachine en reken het uit."
    "Zie ik eruit als Einstein of zo?"
    Maar helaas had ik een humorloze leraar, die kon dat niet zo waarderen ;x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Heb ik vandaag ook gedaan bij Engels. Na het twee keer te hebben geprobeerd te bedenken wat ik bij een fragment moest zetten heb ik maar onder mijn krabbels opgeschreven: You know what sir, I really don't have a clue!

    Ik vind het best geniaal:)

    Allemaal GE-NI-AAl ;D haha

    Was met kunstgebit een ander word moest we hebben [dat is dus Prothese]
    & dat wist ik niet.. wel een ander word er voor; Kunstklapper ;D
    Alleen hij was niet goed :(


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik deed dat heel vaak met toetsen. Wij hebben een supernerd in de klas zitten en ik wist een vraag niet.
    'Zie blaadje van R'


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    Ik deed dat heel vaak met toetsen. Wij hebben een supernerd in de klas zitten en ik wist een vraag niet.
    'Zie blaadje van R'


    Hahaa, ook leuk. Bij ons zeggen ze dan gewoon: Kijk meneer/mevrouw, ik had het op willen schrijven, echt waar. maar ik kon niet helemaal lezen wat wat [buurman/vrouw] had opgeschreven..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik schrijf dan gewoon altijd: 'a² + b² = c²' of gewoon 'pindakaas' of iets anders doms. Ik weet nog wel dat iemand een heel recept om kip te bereiden als antwoord neergezet had, die vond ik ook wel geweldig, haha! :'D

    Iemand die ik ken had examen filosofie, toen moest hij bewijzen dat de stoel waar hij opzat niet echt kon zijn had hij opgeschreven: "Welke stoel?" En kreeg hij volle punten xd
    Altijd als ik een antwoord niet weet schrijf ik 'broccolinator!' als antwoord. (het is zelfs een keertje goed gerekend :X)


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Ik schrijf dan altijd op: 'Hebben we niet gehad, hoor.' XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.