• Ik moest voor school een verhaal lezen. Nu moeten we bedenken hoe we het gaan verfilmen, en ook wie welke rollen gaan spelen. Je mag dus echt alles bedenken (like Winnie the Pooh, Justin Bieber, don't care) maar het is wel horror, hou daar rekening mee ;p Ik moet 3 personen hebben die een enge man zouden kunnen spelen. Heeft iemand ideeën? (:


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Op welke manier bedoel je?


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    UnderTheSea schreef:
    Op welke manier bedoel je?


    Nouja, of je een origineel idee hebt voor een persoon die de hoofdrol zou kunnen spelen (: Het verhaal gaat over een jager, en ik moet iemand hebben die die jager kan spelen.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Johnny Depp kan echt heel eng zijn. :3


    Let the Night embrace you

    Ik zou inderdaad ook aan Johnny Depp denken ;D

    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 19:34 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tranquilized schreef:
    (...)

    Nouja, of je een origineel idee hebt voor een persoon die de hoofdrol zou kunnen spelen (: Het verhaal gaat over een jager, en ik moet iemand hebben die die jager kan spelen.

    Oh zo...
    Ehmm... Johnny Depp zoals Kanon al zei of... Tom Felton ^^ Of... nee, weet er geen meer
    Als je een dooie nodig hebt, is het iets makkelijker ^^ Namelijk Justin Bieber door CSI


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Inderdaad Johnny Depp, maar ik ga nog voor je verder denken. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Johnny Depp idd, of Steven Seagel?


    everything, in time

    Johnny Depp vind ik niet zo origineel eigenlijk :3 Nog meer ideeen?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.