NOOOU, omdat je het zo graag wilt weten dan.
Mijn nicht. Ze heeft last van slaapverlamming en daarbij is het normaal dat je gaat hallicuneren, dus oke. Maar buiten dat, ziet ze ook heel vaak en droomt ze heel vaak over geesten. Laatst zag ze iemand haar aankijken. En dat duurde minder dan een seconde, het was echt een flits. Ze hoort ze ook altijd, als enige in het huis. Ze was als baby ook altijd heel erg gevoelig en huilde áltijd, dus ze is gewoon een speciaal kindje.
Mijn broertje heeft waarschijnlijk ook last ervan, maar omdat we hem al 5 jaar niet gezien hebben, kunnen we dat niet met zekerheid zeggen.
Ik hoor wel eens iemand tegen me praten, terwijl er niemand is. Maar ik kan dan niet plaatsen wat ze zeggen en het duurt meestal zo'n vijftien minuten.
Mijn neefje ziet ze op straat, in huis en overal gewoon.
Mijn vader heeft op hele jonge leeftijd een geest gezien en is daar sinds toen ook heel erg gevoelig voor geweest. Hij keek hem recht aan. Maar oke, mijn vader experimenteerd nu ook met drugs, dus wat hij nu ziet weet ik eigenlijk niet.
(: Geen idee of dit allemaal geesten en alles zijn, maar mijn familie is er wel heel erg gevoelig voor, dat is iets dat zeker is.
You move me ......... Kurt