• Jongens, ik weet niet of jullie het hebben gezien, maar er was een topic geopend dat van ''je geesten gezien hebt, of er mee in aanraking ben gekomen''. Ik vond het best leuk om te lezen.

    Dus..

    Ooit iets engs meegemaakt? Maakt niet uit wat ?!

    Vertel alles maar hier. ;)

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 22:00 ]


    I will be.

    Apocalipse schreef:
    Je wilt niet weten... Ik zag opeens toen ik alleen thuis was, bij de wasmachine opeens een man en een vrouw staan die me heel strak aanstaarden. IK SCHROK ME DOOOOOOOOOOOOOD.
    Ik durf ook niet meer zo goed alleen te slapen, omdat ik dan voel, nouja, eigenlijk weet dat er iemand bij me is. o.O
    Echt doodeng...
    Ik kan aura's zien.^^ Zelf heb ik een groene.

    ... Aura's veranderen van kleur hoor, ik weet niet van jou? -___-

    Ira schreef:
    NOOOU, omdat je het zo graag wilt weten dan.
    Mijn nicht. Ze heeft last van slaapverlamming en daarbij is het normaal dat je gaat hallicuneren, dus oke. Maar buiten dat, ziet ze ook heel vaak en droomt ze heel vaak over geesten. Laatst zag ze iemand haar aankijken. En dat duurde minder dan een seconde, het was echt een flits. Ze hoort ze ook altijd, als enige in het huis. Ze was als baby ook altijd heel erg gevoelig en huilde áltijd, dus ze is gewoon een speciaal kindje.
    Mijn broertje heeft waarschijnlijk ook last ervan, maar omdat we hem al 5 jaar niet gezien hebben, kunnen we dat niet met zekerheid zeggen.
    Ik hoor wel eens iemand tegen me praten, terwijl er niemand is. Maar ik kan dan niet plaatsen wat ze zeggen en het duurt meestal zo'n vijftien minuten.
    Mijn neefje ziet ze op straat, in huis en overal gewoon.
    Mijn vader heeft op hele jonge leeftijd een geest gezien en is daar sinds toen ook heel erg gevoelig voor geweest. Hij keek hem recht aan. Maar oke, mijn vader experimenteerd nu ook met drugs, dus wat hij nu ziet weet ik eigenlijk niet.
    (: Geen idee of dit allemaal geesten en alles zijn, maar mijn familie is er wel heel erg gevoelig voor, dat is iets dat zeker is.


    eng eng eng


    I will be.

    Hilfiger schreef:
    Ik zat een keer voorin in een auto, en we hadden het over geesten. De bestuurder - trainer op hockeykamp- zei: 'Ah geesten bestaan niet!' en BAM m'n zijspiegel knalde eraf. Nou, wij stoppen, lag die spiegel nergens op straat; nog geen glassplintertje. Komen we aan op het kamp, ik doe mijn deur open, valt die spiegel - zonder enige barst- zo uit mijn deur!


    MIJN GOD!!!!


    I will be.

    Roadie schreef:
    Mijn neef heeft eens geesten opgeroepen en toen is hij een maand lang verlamd geraakt, ik weet het hele verhaal niet precies meer want ik was 6 en ik mocht er verder niks over weten, maar hij heeft een maand lang op bed moeten liggen en kon niks... De dokters hebben zelfs naar hem gekeken en konden niks vinden waaraan het lag...


    Miss was hij wel bezeten?


    I solemny swear i am up to no good

    Apocalipse schreef:
    Je wilt niet weten... Ik zag opeens toen ik alleen thuis was, bij de wasmachine opeens een man en een vrouw staan die me heel strak aanstaarden. IK SCHROK ME DOOOOOOOOOOOOOD.
    Ik durf ook niet meer zo goed alleen te slapen, omdat ik dan voel, nouja, eigenlijk weet dat er iemand bij me is. o.O
    Echt doodeng...
    Ik kan aura's zien.^^ Zelf heb ik een groene.


    :S:S


    I will be.

    Gisteren was ik alleen thuis en precies om middernacht sprong de tv aan. Ik schrok me dood.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    ik heb ooit wel eens iets heel engs meegemaakt!!
    en het klinkt echt heel onlogisch>__<

    ik werd ooit rond een uur of half 3 s'nachts wakker, en mijn zusje sliep bij mij op mijn kamer omdat het weekend was.
    en ik hoor ineens voetstappen de trap op komen... en mijn vader was toen in Frankrijk en mijn moeder sliep.
    opeens hielt het geluid op en ging ik weer proberen te slapen... maar toen hoorde ik het weer, maar dit keer met een sleepgeluid erbij, alsof iemand over de vloer heen schoof...
    dus ik maakte mijn zusje wakker...alleen die was zo hard aan het slapen dat ze 1 zin zei en daarna weer in slaap viel...dus daar had ik ook niet echt veel aan.
    ik heb toen meer dan een half uur bang in mijn bed gelegen, want het geluid was er nog steeds, en het was echt precies voor mijn deur!
    toen heb ik mijn zusje gedwongen om wakker te worden en de gang op gaan om het licht aan te doen...
    toen ben ik zo snel mogelijk naar mijn moeder gelopen en ben ik daar bevend en half huilend alles verteld...

    mijn vader kwam die dag erna thuis en toen heb ik het verhaal meteen aan hem verteld.
    weer de dag daarna moest ik van mijn vader even met hem mee naar de hal... en daar heeft hij me dit verteld:

    'Amy, ik heb een droom gehad, en in die droom zag ik mijn vader (mijn opa dus) die tegen me zei...en hij zei dit; 'John, ik ben bij je dochter langsgeweest omdat ze al een paar weken niet lekker in haar vel zat... ik heb er alleen enorm veel spijt van dat ze zo geschrokken is, dat was namelijk helemaal niet mijn bedoeling.'... en hij zei ook dat hij nog wel langs zou komen maar dan niet meer zo veel geluid zou maken...'

    ik schrok toen echt!! maar was ook echt super blij! en toen had ik echt super erg gehuild!!
    en sindsdien, als ik weer wakker word in de nacht en weer voel dat er iets is wens ik hem altijd weltrusten.


    dat was mijn verhaal^^


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    xSummerRain schreef:
    Gisteren was ik alleen thuis en precies om middernacht sprong de tv aan. Ik schrok me dood.


    OMG:|


    I will be.

    ik vond dat ook een leuk topic & vond 't stom dat 't gesloten werd!
    waarom eigenlijk? :S
    maar goed, nog nix meegmaakt! ;)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Minaethiel schreef:
    ik heb ooit wel eens iets heel engs meegemaakt!!
    en het klinkt echt heel onlogisch>__<

    ik werd ooit rond een uur of half 3 s'nachts wakker, en mijn zusje sliep bij mij op mijn kamer omdat het weekend was.
    en ik hoor ineens voetstappen de trap op komen... en mijn vader was toen in Frankrijk en mijn moeder sliep.
    opeens hielt het geluid op en ging ik weer proberen te slapen... maar toen hoorde ik het weer, maar dit keer met een sleepgeluid erbij, alsof iemand over de vloer heen schoof...
    dus ik maakte mijn zusje wakker...alleen die was zo hard aan het slapen dat ze 1 zin zei en daarna weer in slaap viel...dus daar had ik ook niet echt veel aan.
    ik heb toen meer dan een half uur bang in mijn bed gelegen, want het geluid was er nog steeds, en het was echt precies voor mijn deur!
    toen heb ik mijn zusje gedwongen om wakker te worden en de gang op gaan om het licht aan te doen...
    toen ben ik zo snel mogelijk naar mijn moeder gelopen en ben ik daar bevend en half huilend alles verteld...

    mijn vader kwam die dag erna thuis en toen heb ik het verhaal meteen aan hem verteld.
    weer de dag daarna moest ik van mijn vader even met hem mee naar de hal... en daar heeft hij me dit verteld:

    'Amy, ik heb een droom gehad, en in die droom zag ik mijn vader (mijn opa dus) die tegen me zei...en hij zei dit; 'John, ik ben bij je dochter langsgeweest omdat ze al een paar weken niet lekker in haar vel zat... ik heb er alleen enorm veel spijt van dat ze zo geschrokken is, dat was namelijk helemaal niet mijn bedoeling.'... en hij zei ook dat hij nog wel langs zou komen maar dan niet meer zo veel geluid zou maken...'

    ik schrok toen echt!! maar was ook echt super blij! en toen had ik echt super erg gehuild!!
    en sindsdien, als ik weer wakker word in de nacht en weer voel dat er iets is wens ik hem altijd weltrusten.


    dat was mijn verhaal^^




    Wat fijn dat er niets ergs is gebeuerd, gelukkig maar. Het klinkt wel fucking eng.


    I will be.

    Mimiee schreef:
    ik vond dat ook een leuk topic & vond 't stom dat 't gesloten werd!
    waarom eigenlijk? :S
    maar goed, nog nix meegmaakt! ;)


    Ja, ik weet het ook niet.
    Maar ik vind het leuk om die verhalen te lezen(A)


    I will be.

    Relapse schreef:
    Hmh, ik was buiten s'nachts de konijnen brokjes aan het geven. Toen zag ik opeens in de verte aan de andere kant van de tuin een hoofd naar me kijken, zonder lichaam. Ik dacht dat ik het verkeerd had gezien, dus ik liep erheen, maar het hoofd bleef gewoon. Tot het opeens weg was, zó raar, maar wel echt gebeurd, damn, toen had ik wel hartkloppingen :'D


    OMG!!! :|


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    iloveal schreef:
    (...)

    Ja, ik weet het ook niet.
    Maar ik vind het leuk om die verhalen te lezen(A)


    ik ook! :9~ ;)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    iloveal schreef:
    (...)



    Wat fijn dat er niets ergs is gebeuerd, gelukkig maar. Het klinkt wel fucking eng.


    jah idd..!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Qlimax schreef:
    Nog nooit meegemaakt. Eerst zien dan geloven ;p


    Ja dat is wel waar.


    I will be.