Academie van Adalmund*. (voor grootse, jonge tovenaars en heksen), de oudste en enige tovenaarsschool in de Benelux (BE,NL en Luxemburg) op dit moment. Het situeert zich in het kleinste stadje in de Benelux, Staverden, waar maar 40 inwoners leven (in dit verhaal ook allemaal tovenaars). Een groepje nieuwe leerlingen, die hier toegelaten worden op een leeftijd van 13, maakt zich klaar voor het nieuwe schooljaar, dat zal starten op 1 Juli.
Er zijn gemiddeld 200 leerlingen die hier per jaar les volgen. Er zijn geen afdelingen, maar wel richtingen.
Je hebt Menas, dit is voor de creatieve zielen. Mensen die graag experimenterend en vrij omgaan met magie en de mooiste dingen willen vormen, ze hebben veel ambitie om te slagen in hun dromen en zijn echte volhouders. Je zult hen niet snel horen zeggen 'ik kan dit niet' of 'ik geef op'. Dit soort uitspraken worden niet getolereerd.
Galia is voor de jongeren die graag de baas zijn, graag alles zelf doen, graag zelfstandig zijn. Niet snel dingen doordenken, maar eerder gewoon op hun doel afgaan. Sommigen slagen hier in, anderen niet. Ze zijn ook erg hypocriet en geloven dat hun eerste oordeel ook meteen de waarheid/het beste is.
En als laatste heb je Drasus, deze richting is bestemd voor mensen met veel moed, mensen die graag denken, mensen die vriendschap boven alles beschouwen.
Ze zijn erg slim, maar ook erg zelfbewust. Ze weten wat hun capaciteiten zijn en wat ze daarmee willen bereiken.
*Anna Adalmund was het eerste schoolhoofd.
Rollen
+5 meisjes:
Erato
SofieSaade
Cariad
Apate
Patronum x2
Captain
+5 jongens:
SofieSaade
Tragically x2
Dumbledore
apate
+5 proffesors:
Cariad x 2
PrincesSnape
Apate
INVULLEN:
Voledige naam:
Bloedstatus:
Staf:
Richting:
uiterlijk:
karakter:
Familie/afkomst:
verleden:
extra: (bv. huisdier)
-ps: met +5 bedoel ik min. 5 maar liefst meer, je mag ook meerdere rollen in vullen, ik zou het zelfs heel fijn vinden.
Dankje.
NU ECHT GESLOTEN!!!
S T O R Y !
[ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 11:16 ]
Love is louder.