• Heey,

    ik wil ontharingsspul gaan gebruiken, maar ik weet niet of het zo goed is voor je lijf als al die haren spontaan uitvallen. Is dat spul wel goed voor je? (geen idee hoe je créme schrijft, vandaar dat ik het woord spul gebruik xD)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Crème. :Y)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Het is zo chemisch als de weetikveel wat, maar het kan niet veel kwaad. Zolang je je huid maar wel goed verzorgt (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Je kan het gewoon gebruiken hoor. Als je het maar niet op een geïrriteerde huid gebruikt etc.

    BEL0VED schreef:
    Het is zo chemisch als de weetikveel wat, maar het kan niet veel kwaad. Zolang je je huid maar wel goed verzorgt (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    BEL0VED schreef:
    Het is zo chemisch als de weetikveel wat, maar het kan niet veel kwaad. Zolang je je huid maar wel goed verzorgt (:

    Precies, en daarbij vallen je haren niet spontaan uit hoor :') Je krijgt er zo'n ding bij waarmee je de haartjes er zegmaar af moet schrapen x)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Celestial schreef:
    Je kan het gewoon gebruiken hoor. Als je het maar niet op een geïrriteerde huid gebruikt etc.

    Civilian schreef:
    (...)
    Precies, en daarbij vallen je haren niet spontaan uit hoor :') Je krijgt er zo'n ding bij waarmee je de haartjes er zegmaar af moet schrapen x)

    Indeed. En dat spul ook niet al te lang op laten zitten, dan schijn je flinke problemen te kunnen krijgen. Maar het is zeker te doen, heb het vandaag nog gebruikt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Je kan het gewoon gebruiken, ik geloof niet dat het zo erg is...

    Opzich is het niet zo erg, maar je moet het niet op geirriteerde huid gebruiken en zeker niet te lang laten opzitten. Als je het koopt, krijg je een klein plastic dingetje (soort lepeltje) waarmee je de haartjes ervan af kan schrapen. Het doet geen pijn of niets en zo lang je geen heeeel gevoelig huid hebt, kan je het makkelijk gebruiken ^^


    Dare to Live

    bij mijwerkt dat niet, haha en het stinkt :X


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Mile schreef:
    Je kan het gewoon gebruiken, ik geloof niet dat het zo erg is...


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Misschin klinkt het genant maar je kan de beste raad over je huid aan je moeder vragen.


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.