• De stelling van vandaag luidt:
    Alleen met een kerstboom kan je kerst vieren

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    xScaryFace schreef:
    Dudes, het is zomer? ;n
    Und, noo, oneens.


    -

    Accident schreef:
    Oneens. Ik vind dat je kerst alleen kan vieren met vrienden en familie, alhoewel een kerstboom wel voor een deel van de gezelligheid zorgt.


    None but ourselves can free our minds.

    Eens.

    De kerstbomen zijn er voglens mij om geesten en alles te verjagen en blabla het is dus gewoon traditie. Ik vind kerst geen kerst zonder kerstboom :X Al is het maar een kleintje.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Accident schreef:
    Oneens. Ik vind dat je kerst alleen kan vieren met vrienden en familie, alhoewel een kerstboom wel voor een deel van de gezelligheid zorgt.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    SING schreef:
    Oneens, kan makkelijk zonder vind ik. Kerst is Kerst. Het gaat tenminste om het samenzijn met familie en vrienden, en niet het samenzijn met een kerstboom.
    Dan hoort een kerstboom er dan wel bij, maar zonder kan makkelijk.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Oneens. Zelf kan ik me kerst moeilijk voorstellen zonder kerstboom, maar het zou prima kunnen. Alsof de kerstboom alles is van het kerstgevoel.


    To live would be an awfully big adventure

    oneens, een kerstboom is gewoon een typerend symbool voor kerstmis.
    Maar waar het met kerst werkelijk om gaat is het samenzijn met de mensen die je lief hebt.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Oneens. Kerstmis draait om zoveel meer dan die boom. Het samenzijn met familie & vrienden bijvoorbeeld.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Accident schreef:
    Oneens. Ik vind dat je kerst alleen kan vieren met vrienden en familie, alhoewel een kerstboom wel voor een deel van de gezelligheid zorgt.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Accident schreef:
    Oneens. Ik vind dat je kerst alleen kan vieren met vrienden en familie, alhoewel een kerstboom wel voor een deel van de gezelligheid zorgt.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Whahah hilárisch, voor deze tijd van het jaar! :'D

    Maar even ON:
    Je hebt geen kerstboom nodig om kerst te vieren, al zorgt het wel voor een sfeer. Maar kerst gaat om het gevoel, en niet om een grote boom.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Licht er aan wat kerst voor je betekent. Voor mij wel want kerst is voor mij het feest van het licht,voor Christenen niet omdat voor hun het de geboorte van Jezus is. Voor niet of andere gelovigen maakt het niet zo uit en vinden ze het alleen maar gezellig.
    Eens en Oneens dus.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    SING schreef:
    Oneens, kan makkelijk zonder vind ik. Kerst is Kerst. Het gaat tenminste om het samenzijn met familie en vrienden, en niet het samenzijn met een kerstboom.
    Dan hoort een kerstboom er dan wel bij, maar zonder kan makkelijk.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Eens, het hoort erbij ('a)
    Je kunt het zelf ook gezellig maken, maar voor mij zou het niet compleet zijn..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Accident schreef:
    Oneens. Ik vind dat je kerst alleen kan vieren met vrienden en familie, alhoewel een kerstboom wel voor een deel van de gezelligheid zorgt.


    We accept the love we think we deserve.