• De stelling van vandaag luidt:
    Alleen met een kerstboom kan je kerst vieren

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    grotendeels wel.
    maar het kan ook zonder.


    Where words fail, music speaks

    Oneens, je maakt het zelf gezellig, met of zonder kerstboom.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Tuurlijk niet. Ik vier dan geen Kerst, maar wat ik wel weet is dat je bij Kerst samen moet zijn enzoo... En een kerstboom maakt het daar echt niet beter pop hoor :P


    If people are trying to bring you down, it means you're above them.

    Lycaon schreef:
    Nja het kan wel zonder een kerstboom, maar het voelt dan toch niet hetzelfde als met. Het geeft zoveel extra sfeer aan het feest.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Lol, eens :'DD


    Olive

    Totaal andere stelling dan die van gisteren xd

    Je kunt ook kerst vieren zonder boom, maar een boom zorgt wel voor een betere sfeer


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Accident schreef:
    Oneens. Ik vind dat je kerst alleen kan vieren met vrienden en familie, alhoewel een kerstboom wel voor een deel van de gezelligheid zorgt.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    ik vind het depri om nu aan kerst te denken!!


    Wat is geel en als je op een knopje drukt rood? Een kuikentje in de blender.

    Dudes, het is zomer? ;n
    Und, noo, oneens.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Kerst is maar wat je wilt als je een kerstboom wilt oke. Wil je geen kerstboom ook goed


    I love you Irem

    Accident schreef:
    Oneens. Ik vind dat je kerst alleen kan vieren met vrienden en familie, alhoewel een kerstboom wel voor een deel van de gezelligheid zorgt.

    Een kerstboom is eigenlijk gewoon een leuk en gezellig extraatje, maar niet noodzakelijk. Hoewel hij wel wat mee voor de sfeer zorgt


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik vind dat het erbij hoort, maar je kan het zonder ook vieren.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Accident schreef:
    Oneens. Ik vind dat je kerst alleen kan vieren met vrienden en familie, alhoewel een kerstboom wel voor een deel van de gezelligheid zorgt.


    I´m nothing special.

    Ik ben het ermee eens. Ik heb nog geen jaar zonder kerstboom kerst geviert. Die kerstboom hoort er nu eenmaal bij.


    It's going to be difficult, but not impossible.